ترخیص 80 هزار تن برنج تا خاتمه مرداد ماه با ارز نیمایی

به گزارش تایمر سرگرمی، دبیر ستاد تنظیم بازار از ترخیص 80 هزار تن برنج تا انتها مرداد ماه از گمرکات با ارز نیمایی اطلاع داد و گفت: ارز این میزان برنج از سوی بانک مرکزی تأمین شده است.

ترخیص 80 هزار تن برنج تا خاتمه مرداد ماه با ارز نیمایی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت صمت، محمدرضا کلامی گفت: طبق ابلاغیه دبیرخانه ستاد تنظیم بازار به بانک مرکزی، ارز مورد احتیاج 80 هزار تن برنج از سوی این بانک تأمین شد و تا ابتدای شهریور ماه از گمرکات ترخیص خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت اهتمام لازم برای تأمین کالا های اساسی و تأمین ارز مورد احتیاج این اقلام را دارد، تاکید نمود: ذخایر کشور در شرایط مطلوبی است و ترخیص 80 هزار تن برنج از گمرکات شرایط را برای بهبود شرایط بازار این کالای استراتژیک در سفره خانوار فراهم خواهد نمود.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی در مورد افزایش قابل توجه قیمت برنج خارجی، گفت: برنج پیش از این با ارز 4200 تومانی وارد کشور می شد، اما در حال حاضر برنج با ارز نیمایی وارد کشور می گردد و طبیعی است که تغییر ارز مبنا تغییرات قیمتی را نیز در بر داشته باشد.

به گفته کلامی ذخایر کالا های اساسی در شرایط مناسب است و تمام تدابیر لازم برای تأمین سفره مردم در دستور کار واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1134

به "ترخیص 80 هزار تن برنج تا خاتمه مرداد ماه با ارز نیمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترخیص 80 هزار تن برنج تا خاتمه مرداد ماه با ارز نیمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید