ترجمه تصویری گوگل ارتقاء یافت ، با دوربین گوشی خود بیش از 60 زبان را به شکل زنده ترجمه کنید

به گزارش تایمر سرگرمی، هوش مصنوعی ترجمه زنده دوربین گوگل پیشرفت نموده و اکنون قادر است به جای 20 زبان، 60 زبان تازه را ترجمه کند. گوگل به روز رسانی قابل توجهی در برنامه ترجمه دوربین خود انجام داده است.

ترجمه تصویری گوگل ارتقاء یافت ، با دوربین گوشی خود بیش از 60 زبان را به شکل زنده ترجمه کنید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نسخه نو این نرم افزار نه تنها از 60 زبان نو پشتیبانی می نماید، بلکه سرعت نمایش متن ترجمه شده را نیز افزایش داده است و در برخی موارد اشتباهات را در ترجمه های نهایی به مقدار 85 درصد کاهش می دهد.

این خبر خوبی برای کاربران معمولی Google Translate است. درواقع کاربران می توانند تصاویر متونی را که مایلند ترجمه گردد با این روش به سرعت ترجمه نمایند. تا به امروز، این ویژگی برای ارائه ترجمه هایی با کیفیت میانه مناسب بود، اما اکنون با به روزرسانی نو میفیت ارتقاء یافته است.

به نظر می رسد در به روزرسانی نو بر کیفیت هوش مصنوعی تاکید شده است. خبر خوش برای فارسی زبانان این است که در نسخه نو این برنامه زبان فارسی نیز افزوده شده است. سایر زبان ها شامل آفریقایی، عربی، بنگالی، استونی، یونانی، هندی، ، کردی، لاتین، لیتوانیایی، مالایی، مغولی، نپالی، پشتو، اسلوونیایی، سواحیلی، تایلندی، ویتنامی، ولزی می گردد البته لیست کامل زبان ها را می توانید در برنامه دوربین خود مشاهده کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2155

به "ترجمه تصویری گوگل ارتقاء یافت ، با دوربین گوشی خود بیش از 60 زبان را به شکل زنده ترجمه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجمه تصویری گوگل ارتقاء یافت ، با دوربین گوشی خود بیش از 60 زبان را به شکل زنده ترجمه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید