تحریم های جدید آمریکا علیه فولاد کشور جنگ روانی است

به گزارش تایمر سرگرمی، یک عضو انجمن فولاد ایران با اعلام اینکه مشکل اصلی تولیدکنندگان کشور اعمال سیاست های غیر شفاف دولت و وزارت صنعت است، اضافه کرد: دخالت در قیمت گذاری به همراه ممنوعیت های صادارتی شرایط فعالیت را برای تولیدکنندگان فولاد سخت نموده است.

تحریم های جدید آمریکا علیه فولاد کشور جنگ روانی است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، رضا شهرستانی با اشاره به اینکه تحریم های جدید امریکا بر علیه صنعت فولاد کشور بیشتر جنبه روانی دارد و تأثیر خاصی بر عملکرد فراوریکنندگان این بخش نخواهد گذاشت، اظهارداشت: این تحریم ها تاحدودی می تواند قدرت چانه زنی خریداران را در سطح بین المللی بیشتر کند.

وی با اعلام اینکه مشکل اصلی فراوریکنندگان کشور اعمال سیاست های غیر شفاف دولت و وزارت صنعت است، اضافه نمود: دخالت در قیمت گذاری به همراه ممنوعیت های صادارتی شرایط فعالیت را برای فراوریکنندگان فولاد سخت نموده است.

این عضو انجمن فولاد ایران با بیان اینکه ما فقط می خواهیم موانع داخلی پیش پای فراوریکنندگان کشور برداشته گردد، گفت: در حال حاضر تأمین مواد اولیه واحد های فولادی از سنگ آهن تا کنسانتره مختل شده است به نحوی که ما قرار بود سال جاری 28 میلیون تن فولاد فراوری کنیم، اما به نظر می رسد در نهایت به رقم 26 میلیون و 500 هزار تن برسیم.

به گفته وی، در بخش صادارت هم ممنوعیت های صادارتی عاملی شده تا به هدفگذاری 13 میلیون تن صادرات فولاد نرسیم و تا سرانجام سال جاری صادرات فولاد به 9 میلیون تن برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 689

به "تحریم های جدید آمریکا علیه فولاد کشور جنگ روانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های جدید آمریکا علیه فولاد کشور جنگ روانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید