عظیم ترین چرت و پرتی که درباره گوچی گفتند

به گزارش تایمر سرگرمی، رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی تیم زووله در گفت و گو با یک وب سایت هلندی از تیم کنونی خود گلایه های زیادی عنوان نمود.

عظیم ترین چرت و پرتی که درباره گوچی گفتند

به گزارش خبرنگاران ، رضا قوچان نژاد در این گفت و گو از روزهای بد خود می گوید.

به گزارش ورزش سه او در بخشی از گفت و گوی خود در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی 90دقیقه ای هست یا نه پاسخ داد: این البته بزرگترین چرت و پرتی است که مردم می توانند درباره من بگویند. چیزی که من می گویم این است: آنها (مربیان تیم زووله) همه بازیکنان را امتحان کردند، اما هرگز به من شانسی ندادند. نه حتی بعد از اینکه هت تریک کردم. این تقریبا دیگر تبدیل به مسئله ای شخصی با من شده بود. من فقط فکر می کنم که حیف شد و خیلی هم حیف شد. چرا که مطمئنم می توانستم خیلی بیشتر به باشگاه یاری کنم. فقط گویا کسانی که در حال حاضر راهنمایی باشگاه را بر عهده دارند، ترجیح می دادند که این اتفاق نیافتد.

وی در ادامه گفت و گوی خود اضافه نمود: احساس می کنم خیلی حقم خورده شد. همواره نادیده گرفته شدم. من می شنیدم که آنها مدام می گفتند ما مهاجم نداریم! اما آخر من دو فصل پشت سر هم بهترین گلزن باشگاه شدم! با سیزده گل در دو سال. و آن هم نه به عنوان یک بازیکن ثابت، بلکه به عنوان یک بازیکن ذخیره! به نظرم این فرصتی بود که کادر فنی از دست دادند. با بهتر بگویم آنها فاقد بینش بودند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1642

به "عظیم ترین چرت و پرتی که درباره گوچی گفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیم ترین چرت و پرتی که درباره گوچی گفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید