با بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران و دنیا آشنا شوید!

به گزارش تایمر سرگرمی، بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست آیا این یک افسانه است؟امروزه بازاریابی دیجیتال در حال پیشی دریافت از بازاریابی سنتی است و با فراهم شدن بسترهای مناسب در شبکه های اجتماعی و وب سایت ها اکثر کسب و کارها برای داشتن تبلیغاتی هدفمند و موثر از دیجتال مارکتینگ استفاده می کنند و با مخاطبیت خاص و عام خود ارتباط برقرار می کنند. اما شاید شما هم با خود فکر کرده باشید که در دنیایی که هر روز به تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ اضافه می شود، کدام شرکت های دیجیتال مارکتینگ در صف بهترین ها قرار دارند و چطور می توان با بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ ایران و دنیا را شناسایی کرد. بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با هم با بهترین شرکت هایی که در زمینه بازاریابی مدرن فعالیت دارند آشنا شویم و اطلاعات مفیدی در مورد این شرکت ها به دست آوریم.

با بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران و دنیا آشنا شوید!

مهم ترین فاکتورها برای شناخت بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ

امروزه در سراسر دنیا شرکت های دیجیتال مارکتینگ زیادی در حال فعالیت هستند با شرایطی که روز به روز در حال دیجیتالی شدن و اینترنتی شدن است، هر فرد که کسب و کاری راه اندازی می کند و یا استارتاپی دارد، کمک دریافت از شرکت های دیجیتال مارکتینگ یک ضرورت محسوب می گردد. در واقع شرکت ها و کسب و کارها برای اینکه راه حل مناسبی برای شناساندن خود به دیگران و معرفی خود به مشتریان داشته باشند، باید با بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ آشنا باشند و بتوانند روش موثری را برای بازاریابی خود انتخاب کنند. مهم ترین فاکتورهایی که برای شناخت بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ و مناسب کار شما باید بدانید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • تجارب صنعتی شرکت
  • شفافیت دیجیتال
  • کیفیت خدمات
  • گزارش خوب فعالیت های دیجیتال

و در کنار همه اینها بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ به شرکتی خطاب می گردد که همه این خدمات را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه دهد و تجربه خوبی در کار خود داشته باشد.

چطور بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را شناسایی کنیم!

بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ معمولا برخی ویژگی های منحصر به فرد را در کنار هم دارند که باید حتما به آنها توجه کنید و در ادامه به آنها اشاره می گردد.

مشاوره: بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ باید قبل از شروع کار به مشتریان خود مشاوره بدهد و اصول کار و روش ها و خدمات خود را به طور کامل برای شرکت ها و مشتریان خود توضیح دهد.

کیفیت: برای اینکه مطمئن شوید بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را برای کار خودتان انتخاب کرده اید باید قبل از شروع کار نمونه کارهای اجرا شده در شرکت را بررسی کنید و میزان کیفیت و تسلط شرکت بر انجام امور را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید.

صداقت: اگر شرکتی در کار خود صادق نباشد، بنابراین اعتماد کردن به آن نیز کار درستی نیست، زیرا ممکن است در هر قسمت از کار خدمات را آنطور که باید ارائه ندهد. برای مثال شما باید توجه کنید که نمونه کارهای ارائه شده در شرکت توسط خود انها اجرا شده باشد زیرا این امکان نیز وجود دارد که برخی شرکت های دیجیتال مارکتینگ سودجو با ارائه کار دیگر همکاران خود به دروغ آن را جای نمونه کار خودشان معرفی کنند و در زمان کار متوجه شوید که اصلا خدمات مطلوبی به شما ارائه نمی دهند. این شرکت ها هیچ گاه نیز نمی توانند در لیست بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ قرار بگیرند.

هزینه ها: برای شروع هر پروژه کاری باید قبل از هر چیز همه هزینه های احتمالی را بررسی کرد و تخمین زد که هر قسمت از کار چقدر هزینه بر است. از طرفی نیز نباید به خاطر ارزانی با شرکت هایی که در انجام کار خود غیر حرفه ای و ناشی هستند وارد کار شوید. تنظیم یک قرارداد با هزینه معقول و مناسب و خدماتی بی نظیر بهترین گزینه برای انتخاب شما و شروع همکاری شما با بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ است.

شرکت های دیجتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می دهند!

از آنجایی که امروزه کار با اینترنت برای اکثریت مردم دنیا میسر شده و بیشتر افراد در هر کجای دنیا به عنوان کاربران اینترنتی بسکمک از کارهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی مدرن نیز جایگزینی برای بازاریابی سنتی گشته و به عنوان بهترین روش بازاریابی و تبلیغات در دنیا شناخته می گردد.

برای اینکه بتوانید بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را به خوبی شناسایی کنید، باید بدانید که اصل یک شرکت خوب در این زمینه باید چه خدماتی به شما ارائه دهد. مهم ترین خدماتی که شرکت های دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهند شامل موارد زیر است:

  • بهینه سازی موتور جستجو
  • بهینه سازی شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات کلیکی
  • مدیریت قسمت آنلاین شرکت به بهترین نحو
  • طراحی و توسعه وب سایت
  • بازاریابی ویدیویی
  • خدمات سئو تجارت الکترونیکی
  • بازاریابی از طریق تلفن همراه

به علاوه از قلم نیاندازید که در این راستا هر یک از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ ممکن است استراتژی های بازاریابی متفاوتی را به کار بگیرند، برای همین شما نیز باید بسنجید که کدام شرکت برای کسب و کار شما استراتژی مناسب تری دارد و بهتر می تواند برای شما تبلیغ کند.

از طرف دیگر باید بدانید که شرکت های دیجیتال مارکتینگ هم به دو دسته کلی تقسیم می شوند که دسته اول معمولا تمام خدمات دیجیتالی را به طور یک جا به مشتریان ارائه می دهد و تهیه وب سایت، تولید محتوت، سئو و… جز تخصص این دسته قرار می گیرد. دسته دوم نیز به تنها یکی از خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهد و برای یکی از موارد ذکر شده می توان از آنها استفاده کرد.

بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ دنیا!

هر ساله در دنیا لیستی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتالی معرفی می گردد و برای انتخاب شرکت هایی که در این لیست قرار می گیرند معمولا عوامل متعددی مثل پیروزیت در پروژه های اجرا شده و شرکت های بزرگی که با این آژانس های دیجیتالی همکاری کرده اند، مد نظر قرار می گیرد. در ادامه می توانید با بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ دنیا آشنا شوید.

WebFX

در ابتدای لیست با بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ به نام WebFX آشنا می شوید که یک شرکت بازاریابی اینترنتی با خدمات کامل است که راه حل های نوین و خلاقانه ای برای پیشبرد کار خود در نظر گرفته است و تا به حال با شرکت های بزرگ و متوسط زیادی در سراسر دنیا همکاری کرده است. این شرکت در سال 1996 شروع به فعالیت کرده و تا به حال بیش از 3 میلیون پروژه پیروز داشته است.

Hanapin

برای بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ کار ساده ای است که درآمد خود را با ارائه خدمات بیشتر دو برابر کند اما هدف این شرکت این است که مشتری از آنها خدمات بیشتر از آنچه که انتظار دارد دریافت کند، پیشروی با پیشرفت صنعت و به روز بودن در کنار هدفمند بودن این شرکت یکی از رموز پیروزیت آن قرار دریافت در لیست بهترین های دنیا می باشد.

از دیگر شرکت هایی که در لیست بهترین های دنیا جای دریافت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Performics
  • Vizion Interactive
  • OneIMS
  • Link2CITY
  • Digital Shift
  • LAD Solutions
  • Absolute Mobile Solutions
  • BayCreative
  • Bright Vessel
  • Directive Consulting
  • Adeo Group
  • Boostability
  • Bluetrain Inc

بهترین شرکت های بازاریابی دیجیتال در ایران!

در ایران نیز همانند دنیا شرکا های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارد و برای اینکه بدانید کدام شرکت ها عملکرد بهتری دارند، باید نگاهی به پیشینه و تجربیات و نمونه کارهای شرکت ها بیندازید. در ادامه این قسمت نیز می توانید با لیستی از بهترین شرکت های بازرایابی در داخل ایران آشنا شوید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف، کانون ایران نوین، مجموعه تبلیغاتی بادکوبه، آژانس تبلیغاتی مات، آژانس تبلیغاتی فلش، آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین، آژانس دیجیتال مارکتینگ مدیران سایت و آژانس دیجیتال مارکتینگ جورچین چند نمونه از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران هستند که تا به حال نیز رزومه و نمونه کارهای خوبی از خود ارائه داده اند.

مهم ترین سوالاتی که باید از شرکت های دیجیتال مارکتینگ بپرسید!

اینترنت فرصت های مارکتینگ و تبلیغات کم هزینه زیادی را برای شما فراهم کرده و آشنایی با این فرصت ها و به کار گیری روش ها درست با کمک شرکت های بازاریابی اهمیت زیادی دارد تا بتواند شما را به مخاطبین هدفتان نزدیک تر کند و در نتیجه سود بیشتری از کسب و کار خود به دست آورید. در ادامه می توانید با مهم ترین سوالاتی که باید از شرکت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی بپرسید آشنا شوید.

  • شما دقیقا چه خدماتی ارائه می دهید و از چه روش هایی استفاده می کنید؟
  • هزینه خدمات شما دقیقا چه قدر است و شامل چه چیزهایی می گردد و در کدام موارد نیاز به پرداخت هزینه اضافی است؟
  • شما و تیمتان در مورد بازاریابی دیجیتال چقدر تجربه دارید و بهترین تجربیات و شرکت هایی که با شما همکاری کرده اند چه کسانی بودند؟

میزان هزینه خدمات دیجیتال مارکتینگ!

در هر نقطه از دنیا و هر شرکت دیجیتال مارکتینگ هزینه و تعرفه خدمات بسیار متفاوت است اما اگر بخواهیم بطور مثال چند نمونه از خدمات را با هزینه شان در بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات بررسی کنیم به این صورت است که هزینه شما به نوع سرویس و بسته ای که دریافت می کنید متفاوت است و تعیین است که هر چه خدمات بیشتری دریافت کنید هزینه تان نیز بیشتر خواهد شد. برای مثال هزینه های ارائه شده در زیر برای مدت زمان یک ماه است:

  • هزینه بهینه سازی موتورهای جستجو از حدود 750 دلار به بالا
  • هزینه تبلیغات کلیکی از 2500 دلار به بالا
  • هزینه بازاریابی ایمیل از 03/0 دلار برای هر ایمیل
  • هزینه بازاریابی شبکه های اجتماعی از 800 دلار به بالا
  • هزینه بازاریابی محتوا از 1500 دلار به بالا

شاید در نگاه اول به نظر برسد که باید هزینه زیادی برای این بخش از کارتان در نظر بگیرید اما باید بدانید که سرمایه گذاری در بخش دیجیتال مارکتینگ اگر درست اسنجام گردد، خیلی زود به خودتان باز می گردد و سود و بازدهی کارتان را چندین برابر می کند و برای هر کسب و کاری یک ضروت محسوب می گردد.

به یاد داشته باشید!

دیجیتال مارکتینگ یک سرمایه گذاری است و برای مدت زمانی طولانی به سوددهی شرکت شما ختم خواهد شد و بازدهی کارتان را دو چندان خواهد کرد، پس سعی کنید برای کارتان بهترین های حوزه بازاریابی دیجیتال را بشناسید و بدانید ارزش این کار زمانی حاصل می گردد که روال مارکتینگ به درستی انجام گردد و آن وقت شما با سیل عظیمی از مشتریان و مخاطبینی روبرو می شوید که به شما، برند و شرکتان وفادار هستند و روز به روز به شما برای دریافت سود بیشتر در کنار خدماتی مطمئن و مورد انتظارتر کمک می کنند.

منابع:

https://www.quora.com/Who-is-the-best-digital-marketing-agency-in-the-world

https://www.webdesignrankings.com/best-internet-marketing-companies/

https://www.webdesignrankings.com/best-digital-marketing-agencies/

منبع: مجله شنبه
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 575

به "با بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران و دنیا آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران و دنیا آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید