بازتاب نقل وانتقالات فوتبال ایران در AFC؛ از لژیونر ها تا لیگ برتر

به گزارش تایمر سرگرمی، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به جابجایی در این قاره پرداخت.

بازتاب نقل وانتقالات فوتبال ایران در AFC؛ از لژیونر ها تا لیگ برتر

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به جابجایی بازیکنان در قاره کهن پرداخت و در آن به جابجایی ایرانی ها اشاره نمود. این سایت نوشت: با نزدیک شدن به آغاز فصل تازه در سراسر اروپا و غرب آسیا، باشگاه ها در چند هفته گذشته مشغول تقویت تیم خود بوده اند. سایت ما بعضی از بزرگترین حرکات در قاره و لژیونر ها را در این پنجره جابجاییی مرور می نماید.

سایت AFC در خصوص جابجایی تیم پرسپولیس به خرید علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر پرداخت و نوشت: پرسپولیس در فصل گذشته به شدت به از دست دادن عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران به رقیب همیشگی خود یعنی استقلال واکنش نشان داد و با چندین بازیکن تازه قرارداد بست.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص جابجایی استقلال نیز به بازگشت کاوه رضایی به این تیم اشاره نمود.

این سایت بعلاوه در خصوص فولادخوزستان نوشت: این تیم که قرار است در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2022 حضور پیدا کند، فرشید اسماعیلی هافبک تیم العربی قطر را به خدمت گرفت. خوزستانی ها در جناح چپ نیز دو بازیکن پرسپولیس یعنی احسان پهلوان و سعید آقایی را به خدمت گرفتند.

AFC در خصوص اللهیار صیادمنش نیز مطرح کرد: پس از اینکه هال سیتی تصمیم گرفت انتقال قرضی خود را از فنرباغچه به صورت دائمی نماید، صیادمنش ملی پوش ایرانی فصل آینده نیز به بازی در چمپیونشیپ ادامه خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2083

به "بازتاب نقل وانتقالات فوتبال ایران در AFC؛ از لژیونر ها تا لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب نقل وانتقالات فوتبال ایران در AFC؛ از لژیونر ها تا لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید