آمار نه چندان جالب طارمی از نگاه AFC، استقلال در رده پنجم تیم هایی که باخت کمتری دارند

به گزارش تایمر سرگرمی، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی آماری به آنالیز عملکرد تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان از جمله دو تیم پایتخت ایران پرداخته است.

آمار نه چندان جالب طارمی از نگاه AFC، استقلال در رده پنجم تیم هایی که باخت کمتری دارند

به گزارش خبرنگاران، با برگزاری دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سایت AFC نگاهی آماری به عملکرد تیم های حاضر در این مرحله داشته است.

AFC با معرفی تیم های بدون شکست جام (العین امارات، الهلال عربستان، لخویای قطر، گوانجو اورگراند و کاوازاکی فرونتاله)، به حضور استقلال در رده پنجم تیم های دارای کمترین شکست در لیگ قهرمانان آسیا اشاره نموده است. استقلال از 7 بازی خود در این رقابت ها تنها یکی (برابر الاهلی امارات) را باخته است.

در ادامه گزارش AFC به موقعیت هایی که مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس در تساوی بدون گل اخیر برابر لخویا در استادیوم آزادی هدر داد اشاره شده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با مقایسه عملکرد ضعیف مهدی طارمی و ریکاردو گولارت، مهاجم برزیلی تیم گوانجو اورگراند در بازی این تیم چینی برابر کاشیما آنتلرز ژاپن، نوشته است:هفت گل در هفت بازی برای مهدی طارمی، آقای گل رقابت ها آمار خوبی است اما از دست دادن 4 موقعیت خوب گلزنی از جمله یک پنالتی در تساوی پرسپولیس برابر لخویا، آمار متفاوتی بود که او قطعاً دوست نداشت در کارنامه اش به ثبت برسد.

طارمی در 90 دقیقه بازی اش برابر لخویا 44 بار صاحب توپ شد، 3 شوت به سمت دروازه داشت، 4 موقعیت گلزنی به هدر داد و دقت شوتزنی اش 67 درصد بود.

بازی کم موقعیت

سایت AFC به کم بودن موقعیت های گلزنی به وجود آمده در بازی تیم های استقلال و العین در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز اشاره و از آن به عنوان یکی از کم موقعیت ترین بازی های هفته یاد نموده است. AFC به این موضوع اشاره نموده که تعداد موقعیت های گلزنی این بازی نصف موقعیت هایی بود که در پیروزی الهلال برابر استقلال خوزستان شکل گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 754

به "آمار نه چندان جالب طارمی از نگاه AFC، استقلال در رده پنجم تیم هایی که باخت کمتری دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار نه چندان جالب طارمی از نگاه AFC، استقلال در رده پنجم تیم هایی که باخت کمتری دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید