تحلیل سایت عراقی از شکست قطری ها مقابل نمایندگان ایران

به گزارش تایمر سرگرمی، یک سایت عراقی، شکست دو نماینده فوتبال قطر مقابل استقلال و شهر خودروی ایران را روزی دردناک برای فوتبال این کشور دانست.

تحلیل سایت عراقی از شکست قطری ها مقابل نمایندگان ایران

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته (سه شنبه) تیم های فوتبال استقلال و شهر خودروی ایران با شکست کنندگان قطر به مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

سایت خبری الکوره عراق درخصوص بازی های روز گذشته نوشت: روز غم انگیزی که فوتبال قطر، نیمی از قدرتش در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. فوتبال قطر دو شکست دردناک در یک روز متحمل شد. الریان و السیلیه نتوانستند به دور گروهی رقابت ها صعود کنند و خیلی زود با لیگ قهرمانان آسیا وداع کردند. الریان 5 بر صفر به استقلال باخت و السیلیه هم در ضربات پنالتی برابر شهر خودرو باخت. هر دو شکست روز سه شنبه و در پایتخت قطر رقم خورد.

حذف الریان و السیلیه باعث شد فوتبال قطر، نیمی از قدرت خود را در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا از دست بدهد و السد و الدحیل که از ماه آینده در این مسابقات به میدان می فرایند، امیدوارند از کشوری که قهرمانی جام ملت های آسیا را کسب کرده است، دفاع کنند. سوالی که در اذهان متبادر می شود، این است که السد و الدحیل در راهی که الریان و السیلیه باختند، پیروز می شوند تا بازی ها را به پیروزیت سرانجام برسانند و افتخار را به سطح باشگاهی قطر بیاورند؟ اتفاقی که آخرین بار سال 2011 و با قهرمانی السد رقم خورد.

السد و الدحیل در سال های اخیر متوقف پیروز نبودند. السد در دو سال اخیر به نیمه نهایی رقابت ها صعود کرد، اما مقابل پرسپولیس ایران و الهلال عربستان باخت. الدحیل هم که در مرحله یک چهارم نهایی حذف می شد. به نظر می رسد با توجه به افت و خیز زیاد از آغاز فصل، این دو تیم شانس زیادی برای قهرمانی آسیا ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 729

به "تحلیل سایت عراقی از شکست قطری ها مقابل نمایندگان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل سایت عراقی از شکست قطری ها مقابل نمایندگان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید