اولین تصویر از شاسی بلند تازه میتسوبیشی که امکان واردات به ایران را دارد!، عکس

به گزارش تایمر سرگرمی، گجت نیوز نوشت: اولین تصاویر میتسوبیشی پاجرو اسپرت تازه منتشر شد. Mitsubishi Pajero Sport یک شاسی بلند میدسایز شبیه به پیکاپ L200 ترایتون خواهد بود.

اولین تصویر از شاسی بلند تازه میتسوبیشی که امکان واردات به ایران را دارد!، عکس

میتسوبیشی به تازگی از خودرو پیکاپ نو L200 ترایتون خود رونمایی نموده است. بنابراین به زودی باید منتظر رونمایی از نسل نو شاسی بلند پاچرو اسپرت که بر پایه پلتفرم آن فراوری می گردد نیز باشیم. نسل اول این خودرو در سال 1996 وارد بازار شد و تا سال 2010 نیز فراوری آن ادامه پیدا کرد. این نسل، بر پایه پلتفرم پاجرو معمولی فراوری می شد. اما دومین نسل آن از سال 2015 و بر پایه پلتفرم پیکاپ میتسوبیشی L200 فراوری شد و این روند تا سال 2019 که فیس لیفت تازه ای از آن به بیرون آمد هم ادامه داشت.

حالا با توجه به رونمایی از نسل نو L200، همه منتظر رونمایی از مدل نو پاجرو اسپرت هستند. این دو خودرو تا حد زیادی شبیه به یکدیگر خواهند بود. اولین تصاویر میتسوبیشی پاجرو اسپرت نو که به تازگی منتشر شده هم می تواند همین قضیه را تایید کند.

تصاویر میتسوبیشی پاجرو اسپرت نو

انتظار داریم که هم در قسمت جلو و هم از درب ها تا ستون B شباهت هایی بین طراحی این دو وجود داشته باشد. و گرچه باید فاصله بین دو محور این خودرو به قدری کافی باشد که سه ردیف صندلی را در خودش جای بدهد، اما نسبت به نسخه پیکاپ پاجرو اسپرت کمتر خواهد بود.

زیر کاپوت پیکاپ L200 از یک موتور 4 سیلندر توربو دیزل با حجم 2.3 لیتری استفاده شده که خروجی های متفاوتی را ارائه می نماید. یک مدل 150 اسب بخار و گشتاور 330 نیوتن متر، دیگری 184 اسب بخار و 430 نیوتن متر و سومین مدل هم 204 اسب بخار و 470 نیوتن متر را فراوری می نماید. این توان به وسیله یک گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک با سیستم دیفرانسیل عقب یا چهر چرخ محرک، به چرخ ها انتقال پیدا می نماید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2257

به "اولین تصویر از شاسی بلند تازه میتسوبیشی که امکان واردات به ایران را دارد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر از شاسی بلند تازه میتسوبیشی که امکان واردات به ایران را دارد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید