اظهارات ضد و نقیض دانشگاه تهران درباره بیانیه آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر

به گزارش تایمر سرگرمی، معاون پژوهشی دانشگاه تهران درباره بیانیه آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر پردیس فارابی توضیح داد.

اظهارات ضد و نقیض دانشگاه تهران درباره بیانیه آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر

محمد رحیمیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره انتشار بیانیه آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران در خصوص سانحه دلخراش هواپیمای مسافربری اوکراین گفت: فردی مطابق نظرات خود بیانیه ای را در این خصوص منتشر کرده و هنوز صحت و سقم این مطالب تائید نشده است.

رحیمیان ادامه داد: تحلیل و نظرات من از بررسی این موضوع همان اطلاعیه هایی است که درباره بیانیه در سایت دانشگاه تهران منتشر شده است، درواقع این بیانیه را باید به عنوان یک فرضیه ارائه شده توسط یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تلقی کرد که هنوز مراحل بررسی و تأیید دانشگاه را سپری نکرده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در پاسخ به این سوال که آیا صحت اطلاعات بیانیه هم اکنون در دانشگاه تهران در دست بررسی است یا خیر، مطرح نمود: هنوز بررسی این بیانیه در دستور کار قرار نگرفته است و درصورت بررسی نتیجه آن اعلام می شود.

گفتنی است پیش از این دانشگاه تهران در اطلاعیه خود اعلام کرده بود که تمامی فرضیه های محتمل درباره این موضوع را با استفاده از داده های متقن مورد بررسی قرار داده و در صورت تأیید، نظر رسمی خود را اعلام خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 690

به "اظهارات ضد و نقیض دانشگاه تهران درباره بیانیه آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات ضد و نقیض دانشگاه تهران درباره بیانیه آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید