اخراج 200 نیروی شرکتی مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد

به گزارش تایمر سرگرمی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اخراج 200 نیروی بدون ضابطه در مراکز مختلف از جمله بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج مبتنی بر واقعیت نبوده و صحت ندارد.

اخراج 200 نیروی شرکتی مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد

به گزارش از ، جلال پوران فرد با اشاره به اینکه در سال های گذشته تعدادی نیروی شرکتی بدون ضابطه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج به کار گرفته شده اند، بیان نمود: معین تکلیف این نیروها توسط متولیان امر در دستور کار است و هرگونه تصمیمی در این مورد بدون شک اجرایی می گردد.

او گفت: بکارگیری نیروی بدون ضابطه در دانشگاه علوم پزشکی این استان و مراکز درمانی خلاف قانون است و این دانشگاه به طور جد موافق چنین رویکردی نخواهد بود.

پوران فرد اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی رسانه های استان یاری به شفافیت در امور بوده اما باید توجه داشته باشند که سبب هرج و مرج و جنجال آفرینی در جامعه نشوند.

او گفت: ظرف سالیان گذشته شماری نیروی شرکتی بدون ضابطه در مراکز درمانی این استان بکار گرفته شده اند که این مهم هم اینک به یک معضل اساسی مبدل شده است.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: طبق قانون باید به کارگیری نیروها پس از مراحل گزینش آنها صورت می گرفت در حالی که نیروهای بدون ضابطه بدون پشت سر گذاشتن این مراحل شروع به کار نموده اند.

پوران فرد گفت: مراکز درمانی استان موظف اند با درنظر دریافت قانون هر چه سریعتر نسبت به معین تکلیف نیروهای بکار گرفته شده در این مراکز که بدون گزینش جذب شده اند، اقدام لازم را انجام دهند.

بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج با 294 تختخواب در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع و زیربنای 24 هزار و 800 مترمربع در هشت طبقه و 32 بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده و اکنون با تجهیزات کامل در حال خدمت رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

این بیمارستان به 2 دستگاه استندبای قطع برق آماده به کار مجهز بوده و سایر تجهیزات درمانی و تأسیساتی آن مطابق پیشرفته ترین دستگاه های روز جهان خریداری شده و در مجموع یکی از مجهزترین بیمارستان های جنوب کشور است.

بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج دارای هشت اتاق عمل، یک اتاق عمل اورژانس، هشت اتاق LDR زایمان، یک سالن آمفی تئاتر و 16 کلاس درس است.

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 96 تخت بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت اما پس از انقلاب این آمار به یک هزار و 150 تخت در دست بهره برداری رسیده است.

با افتتاح بیمارستان های جدید کهگیلویه و بویراحمد بیش از 400 تخت به تخت های بیمارستانی موجود این استان اضافه شده است و استان شاهد یک انقلاب در حوزه بهداشت و درمان بود.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 713 هزار نفر جمعیت دارد و در جنوب غربی ایران واقع شده است.

ط

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 472

به "اخراج 200 نیروی شرکتی مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج 200 نیروی شرکتی مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید