اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم آباد

به گزارش تایمر سرگرمی، فرمانده انتظامی خرم آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اطلاع داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم آباد

به گزارش خبرنگاران لرستان: سرهنگ عباس دولتشاهی توضیح داد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی در 48 ساعت گذشته طرح ارتقاءامنیت اجتماعی درسطح شهرستان به مرحله اجراءدرآمده است.

وی ادامه داد: پس از برنامه ریزی های اجرا شده و انجام اقدامات پلیسی ماموران انتظامی شهرستان پیروز به شناسایی 13 دزد که با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و پس از انجام تحقیقات فنی به 26 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار کرد: همچنین در بحث توقیف خودروها و موتورسیکلت های که اقدام به مخدوش کردن پلاک و یا با حرکات نمایشی و آلودگی صوتی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می نمایند 86 دستگاه توسط همکاران توقیف و روانه پارکینگ شده است.

سرهنگ دولتشاهی اضافه نمود: در راستای همین طرح تعداد 2 نفر خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی که پس از هماهنگی های قضایی و پس از بازرسی از محل های مورد نظر ، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط و تعداد 30 نفر معتاد متجاهر نیز در سطح محلات جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز به منظور ترک اعتیاد بازپروری شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد ادامه داد: در همین راستان تعداد 23 نفر از متهمان تحت تعقیب دستگاه قضائی، پلیس و غیره دستگیر و تحویل مرجع مربوطه شده است.

دولتشاهی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم ، از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام تا بلافاصله اقدام لازم بعمل آید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1655

به "اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید