آمارگیری از 3720واحد مسکونی روستایی خراسان شمالی انجام می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: طرح آمارگیری از 3720واحد مسکونی روستایی خراسان شالی 20مهر ماه انجام می گردد.

آمارگیری از 3720واحد مسکونی روستایی خراسان شمالی انجام می گردد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: آمارگیری به صورت نمونه در216 روستای استان در دستور کار بنیاد مسکن خراسان شمالی قرار گرفته و به مدت یک ماه ادامه دارد.

محمدی افزود: این طرح با همکاری مرکز آمار ایران و با هدف گردآوری آمار واطلاعات از خصوصیات کمی وکیفی مسکن در روستاهای استان و شناخت ویژگی های واحدهای مسکونی انجام می گردد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی خواهان مشارکت و همکاری همه جانبه روستائیان در اجرای طرح ملی مرحله سوم آمارگیری مسکن روستایی شد.

وی توضیح داد: معین ویژگی های اجتماعی، مالی و کالبدی روستا نظیر تعیینات آبادی، بافت مسکونی آبادی، فعالیت های غالب آبادی، عمر واحد مسکونی و معین مساحت زمین و زیربنا و شرایط سند واحدهای مسکونی ازجمله اهداف تفصیلی این طرح است.

وی اضافه نمود: پی بردن به علایق وخواسته های مردم در ساخت و ساز روستایی با هدف برنامه ریزی، طراحی ها و گونه شناسی مسکن نیز مهم است.

محمدی اظهارکرد: با اجرای این طرح بزرگ، تعیین می گرددکه واحدهای مسکونی ساخته شده در روستاها تا چه حد با استانداردهای حداقل، همگام وهمخوان بوده ودر حال حاضر از لحاظ اطلاعات کمی وکیفی در چه شرایطی قرار دارند.

وی گفت: با توجه به گذشت 5 سال از اجرای طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی سال 1382 اطلاعات جامعه آماری به طور طبیعی دچار تغییرشده و به همین دلیل تامین نیازهای آماری جدید و اطلاعات بهنگام از شرایط کمی و کیفی مسکن در روستاهای استان ضروری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 855

به "آمارگیری از 3720واحد مسکونی روستایی خراسان شمالی انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمارگیری از 3720واحد مسکونی روستایی خراسان شمالی انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید