آخرین اخبار از پروژه جدید کریستوفر نولان و مت دیمون

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران: فیلم جدید کریستوفر نولان ماه گذشته فیلمبرداری اش را در کانادا شروع کرد و حالا باز هم خبر ساز شده است.

آخرین اخبار از پروژه جدید کریستوفر نولان و مت دیمون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرنگاران، بالاخره اعلام شد که به جز کانادا قسمت هایی از این فیلم در ایسلند فیلمبرداری می گردد. این فیلم تحت عنوان تامه فلورا فیلمبرداری می گردد که هنوز هیچ کس علت این موضوع را نمی داند و شاید با اکران آن تعیین گردد که چرا این نام به جای در میان ستارگان در هنگام کار استفاده می شده است.

نکته بعدی حضور مت دیمون در ایسلند و بازی در این فیلم است. قرار است مت دیمون بازیگر برنده اسکار فیلم های بورن و جدا افتاده در دو هفته نقش کوتاهی را در ایسلند مقابل دوربین ون هویتما مدیر فیلمبرداری این در میان ستارگان ببرد. اگرچه هنوز از جزئیات نقش این بازیگر نام آشنای هالیوودی خبری نداریم گفته می گردد او نقشی را بازی خواهد نمود که پیش از این به عرفان خان پیشنهاد شده بود و او نپذیرفته بود. اما دلیلی که عرفان خوان عنوان کرد کمی با اطلاعاتی که منتشر شده متفاوت است. اگرچه گفته می گردد دیمون برای بازی در آن نقش انتخاب شده وی باید دو هفته در ایسلند جلوی دوربین برود و گفته می گردد نقش کوتاهی دارد. این در حالی است که عرفان خان در مصاحبه اش با تایمز هند گفته بود که نقشش کلیدی بوده و تنها دلیلی که نتوانسته آن را بازی کند این بوده که برای نقش مذکور باید 4 ماه در آمریکا می ماند و نمی توانست این کار را انجام دهد. مت دیمون در حالی به پروژه جدید نولان می پیوندد که پیش از این بازیگران سرشناسی چون متیو مک کانهی و انه هاته وی نیز به این فیلم پیوسته بودند.

اما مت دیمون که تا به حال با کارگردانان بزرگی چون مارتین اسکورسزی و استیون اسپیلبرگ کار نموده بود مدت ها می خواست نخستین تجربه کارگردانی اش را انجام دهد. او حالا می تواند با تجربه همکاری با نولان این کار را انجام دهد. فیلمی که وی خواهد ساخت بر مبنای مقاله است که 4 آوریل 2008 در نیویورکر به چاپ رسیده بود. فیلمنامه نویس آن کریس تریو نویسنده فیلم ضد ایرانی آرگو است و جالب این که این فیلم هم موضوعی سیاسی خواهد داشت. نخستین تجربه کارگردانی مت دیمون به تعدادی از قتل های زنجیره ای حرفه ای می پردازد که به طور عجیبی همگی شان به یک نفر ختم می شوند: رئیس جمهور گواتمالا. باید دید هدف از ساخت این فیلم چیست. فعلا تنها چیزی که معلوم است موضوع ملتهب آن است.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 351

به "آخرین اخبار از پروژه جدید کریستوفر نولان و مت دیمون" امتیاز دهید

1 کاربر به "آخرین اخبار از پروژه جدید کریستوفر نولان و مت دیمون" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از پروژه جدید کریستوفر نولان و مت دیمون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید