5 علت بازدید از میکلی، مرکز کلبه فنلاند

به گزارش تایمر سرگرمی، میکلی ترکیبی از زندگی شهری و مجذوب کنندهیت منطقه ها روستایی است. تا به الان نام این شهر به گوشتان رسیده است؟ این روهای در بسیاری از صفحات اجتماعی ممکن است عکس های از این شهر با دریاچه­ های زیبا و جنگل­ های قصه ­های پریان دیده باشیم. میکلی شهری مجذوب کننده و دنج نه تنها مرکز ساوونیای جنوبی است، بلکه مرکز کلبه ­های شیک و پرطرفدار فنلاند است. از طراحی منحصربه فرد و طبیعت گردی گرفته تا خانه های شهری مجذوب کننده، در این مطلب می خواهیم 5 علت برای بازدید از میکلی برایتان بیاوریم. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

5 علت بازدید از میکلی، مرکز کلبه فنلاند

موقعیت مکانی میکلی، فنلاند

با قرار گرفتن در ساحل چهارمین دریاچه بزرگ اروپا، دریاچه سیاما، میکلی یک شهر تابستانی مجذوب کننده و پر جنب وجوش است. فقط با یک سفر سه ساعته با قطار یا اتومبیل می­توانید از هلسینکی به میکلی یکی از شهرهای مهم فنلاند برسید. با 50،000 شهروند، میکل تمام ویژگی ­های معمول فنلاندی را داراست ویزگی­هایی مانند بازار روز پر جنب وجوش، سالن­های خرید دلپذیر با فروشگاه­ های غذاهای سنتی، بندر با کافه ­ها و رستوران ­ها، موزه ­ها و کافه­ ها.

وافل با منظره­ای زیبا علت کافی برای سفر به میکلی است

کوه نیوری (کوه زنان) با برج دیدبانی­اش برترین نقطه برای درک میکلی است. از بلندترین برج آبی فنلاند که از سال 1912 تا به حال به جای مانده است بالا بروید، آنجا شهر میکلی را که در ساحل دریاچه سیاما پیشرفته است، مشاهده خواهید کرد. معماری شهر فنلاندیست، با خیابان­ های صاف و خانه­ های کوتاه رنگارنگ. شما می توانید از قهوه داغ با وافل­های فوق ­العاده در کافه برج دیدبانی لذت ببرید.

از قلب آسایش و راحتی میکلی، میدان بازار دیدن کنید

میدان بازار میکلیدر مرکز شهر واقع شده است. در اینجا شما مشاهده خواخید کرد که مردم از صبح زود جمع می­شوند، قهوه می خورند و صحبت می­کنند یا فقط ساکت می­نشینند و رفت و آمد مردم را دیدن می­کنند. به یاد داشته باشید که میکلی در منطقه ساوونیای فنلاند واقع شده است، جایی که عجله در آن معنایی ندارد.در تابستان میدان مملوء از کافه ­ها و مردمی است که انواع توت، سبزیجات و سایر محصولات فصل از جمله گوشت، ماهی و صنایع دستی را می­فروشند.

میدان بازار با مغازه­ ها و رستوران ­ها احاطه شده است، و درست در کنار آن یک سالن خرید سنتی واقع شده است. ترکیبی از آثار قدیمی و نو بسیار خوب عمل می­کند، دراینجا شما نه تنها مارک ­های مدرن فنلاندی و خارجی را پیدا می­کنید بلکه مکان­های مناسبی برای صرف نهار و قهوه پیدا خواهید کرد.

بوتیک­های میکلی را کشف کنید

میکلییک مکان مناسب برای خرید است. مرکز شهر جمع و جور و جدا از مغازه ­های گوناکون کنار خیابان­ ها است، دو مرکز خرید بزرگ هم در مرکز شهر قرار دارند.

اما برترین بخش خرید در میکلی بوتیک­های طراحی محلی هستند. به لاب لومو بروید، که در آن طرح­های محلی از جواهرات و لوازم خانه گرفته تا فرش و لباس فروخته می­شود.

احاطه شده از طریق طبیعت

از آنجا که میکلی از طریق دریاچه­ و جنگل، کارهای زیادی است که می توانید در این منطقه انجام دهید. یک قایق تفریحی اجاره کنید یا با قایق بادبانی خود به اینجا بیایید. اگر موتورها خیلی مدرن به نظر می­رسند، سرعت خود را کم کنید، در یک تور قایقرانی شرکت کنید یا به سادگی به ماهیگیری بپردازید.

اگر راه ­های آبی را دوست ندارید، مسیرهای پیاده ­روی بسیار زیبایی وجود دارد. پیاده­روی در تپه نیتووری را امتحان کنید یا به مرکز طبیعی ارپولا بروید. اواخر تابستان انواع توت و قارچ ­های زیادی در جنگل­ های اطراف میکلی برای چیدن وجود دارد. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1879

به "5 علت بازدید از میکلی، مرکز کلبه فنلاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 علت بازدید از میکلی، مرکز کلبه فنلاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید