5 تا از برترین ابزارهای یادگیری زبان در سال 2022

به گزارش تایمر سرگرمی، با هر زبانی با منابع یادگیری زبان مورد علاقه من و آزمایش شده مقابله کنید. با برترین منابع زبان، در کمترین زمان به زبان انگلیسی صحبت خواهید کرد! برترین آکادمی آیلتس

5 تا از برترین ابزارهای یادگیری زبان در سال 2022

مقدار موفقیت شما در یادگیری صحبت کردن به زبان نه تنها به استراتژی شما بستگی دارد، بلکه به مقدار لذت و تعامل شما با منابع زبان خود بستگی دارد. هنگامی که بدانید چه نوع یادگیری زبانی دارید، انتخاب منابع، ابزار و روش های مناسب بسیار آسان تر می گردد و موفقیت شما را سر به فلک می کشد. قبل از اینکه ایتالیایی را یاد بگیرم (که اولین زبان خارجی من بود) منابع، کتاب ها و خدمات متعدد زبانی را امتحان کردم تا ببینم چه چیزی برای من برترین راه است. زمانی که می خواستم آفریکانس، فرانسوی، عربی و نروژی را یاد بگیرم، به این ابزارهای قابل اعتماد بازگشتم. اگر برای یافتن زمانی برای یادگیری زبان در روز کوشش می کنید، روش 3 مرحله ای من را برای یادگیری دیوانه وار زبان ها آنالیز کنید، حتی اگر زندگی دیوانه واری دارید.

من هنوز در پی راه های تازه و هیجان انگیز برای یادگیری زبان بدون استرس یا فشاری هستم که با یادگیری زبان همراه است.من آغاز به جمع آوری موارد دلخواه شخصی خود نموده ام که به طور گسترده از آنها بهره برده ام و امیدوارم شما نیز از آنها بهره مند شوید. شماره 22 مورد علاقه من است!

در اینجا برترین ابزارها و برنامه هایی برای یادگیری زبان وجود دارد که باید بهره ببرید

1. Mondly

بر کسی پوشیده نیست که من سال ها از هواداران Mondly هستم. سهولت استفاده، رابط کاربری محبت آمیز و انواع درس های تعاملی برای من بسیار مهم است. من در حال حاضر از Mondly برای یادگیری نروژی با دوره های کوتاه سرگرم نماینده و درس های تعاملی روزانه استفاده می کنم. یکی از برترین ویژگی های برنامه Mondly (که آن را از سایر برنامه ها متمایز می نماید) این است که می توانید از زبان مادری خود یاد بگیرید. درست است، لازم نیست برای استفاده از برنامه، از زبان مادری انگلیسی بهره ببرید. این ویژگی مخصوصاً زمانی مفید است که به زبان های خارجی دیگری صحبت می کنید و می خواهید آنها را در حین یادگیری زبان دیگری تازه نگه دارید! آنها زبان های متعددی را آموزش می دهند که در بسیاری از برنامه های یادگیری زبان دیگر در دسترس نیستند، به همین علت است که Mondly برنامه مورد علاقه من در بین همه آنهاست. بنگالی، کاتالان، لاتین، لتونی، لیتوانیایی، اسلواکی، تاگالوگ و اردو که اخیراً اضافه شده است، کل زبان های موجود با Mondly را به 41 مورد می رساند!

2. italki

من احساس می کنم که italki سلاح مخفی دنیای چند زبانه است. به معنای واقعی کلمه، هر زبان شناسی که با او صحبت نموده ام، از italki برای ارتباط با افراد بومی آنلاین برای یاری به یادگیری زبان ها استفاده می نماید. italki به زبان آموزان اجازه می دهد که هم با معلمان حرفه ای برای درس ها و هم با سخنرانان بومی برای جلسات غیررسمی تر ارتباط برقرار نمایند. این یک راه بسیار راحت برای یادگیری و حفظ توسعه شما است زیرا تمام جلسات به وسیله اسکایپ اجرا می شوند. بعضی از معلمان حتی پیشنهاد می دهند.

3. uTalk

uTalk برای یادگیری کلمات و عبارات کلیدی در یک زبان دیگر عالی است، به خصوص اگر می خواهید از آن برای مقاصد سفر بهره ببرید. برای مبتدیانی که با یک زبان آغاز می نمایند بسیار عالی است و برای افراد مبه وسیلهی که در پی پر کردن شکاف در واژگان و تلفظ خود هستند بسیار ارزشمند است. چیزی که من دوست دارم این است که شما می توانید به کتابخانه موضوعات آنها بپرید و آنچه را که می خواهید، با سرعت خود یاد بگیرید. uTalk دارای بیش از 60 موضوع، به بیش از 140 زبان است! اگر در به خاطر سپردن واژگان تازه مشکل دارید، uTalk عالی است زیرا به شما یاری می نماید با تقویت ها، بازی ها، بر این مشکل غلبه کنید.

4. Glossika

Glossika بیش از 60 زبان ارائه می دهد. هر دوره زبان بر آموزش تکرار مبتنی بر هوش مصنوعی به وسیله گوش دادن و صحبت کردن متمرکز است. به وسیله قرار گرفتن در معرض جملات کامل، واژگان و دستور زبان را بدون احتیاج به انباشته کردن قوانین به دست می آورید. Glossika پیشرفت شما را دنبال می نماید و به شما یاری می نماید آنچه را که یاد گرفته اید در زمان مناسب مرور کنید. بعلاوه لازم نیست همواره به صفحه نمایش نگاه کنید. بنابراین می توانید به راحتی در حین حرکت یاد بگیرید، چیزی که من آن را دوست دارم! آموزش زبان انگلیسی

5. Busuu

Busuu دارای بیش از 1000 درس است که به وسیله زبان شناسان متخصص ایجاد شده است و شامل برنامه های مطالعه و تشخیص گفتار است. بعلاوه در خصوص مهارت های نوشتاری و گفتاری خود از افراد بومی بازخورد دریافت می کنید و می توانید با بیش از 100 میلیون زبان آموز ارتباط برقرار کنید. Busuu بر روی دسکتاپ و تلفن هوشمند یا iPad شما در دسترس است.

منبع: همگردی
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2027

به "5 تا از برترین ابزارهای یادگیری زبان در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تا از برترین ابزارهای یادگیری زبان در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید