3 مرکز علمی کاربردی به دانشگاه فنی و حرفه ای انتقال یافت

به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای از انتقال 3 مرکز علمی کاربردی به دانشگاه فنی و حرفه ای اطلاع داد و گفت: وزارت علوم با ایجاد 320 رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای کشور موافقت کرد.

3 مرکز علمی کاربردی به دانشگاه فنی و حرفه ای انتقال یافت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: 2 برنامه درسی کارشناسی پیوسته و یک برنامه کارشناسی ناپیوسته در شورای برنامه ریزی درسی دانشگاه مصوب و به مجموع رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای اضافه شد.

وی اضافه کرد: رشته های مهندسی معماری و طراحی و چاپ پارچه در دوره کارشناسی پیوسته در 28 دانشکده /آموزشکده و رشته انیمیشن دیجیتال در دوره کارشناسی ناپیوسته در 3 دانشکده / آموزشکده توزیع شده است.

صالحی عمران توضیح داد: با ساماندهی رشته محل ها در دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 1398 در مجموع 157 رشته محل در دوره کاردانی و 163 رشته محل در دوره کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به مجموع رشته محل های دایر در دانشگاه فنی و حرفه ای اضافه شده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید نمود: با انتقال 3 مرکز علمی کاربردی به دانشگاه فنی و حرفه ای و تأسیس یک آموزشکده جدید در استان فارس، 12 رشته محل جدید دیگر نیز به مجموع رشته های دایر در دانشگاه اضافه نموده شد.

وی بیان نمود: از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با 320 رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای کشور موافقت قطعی خود را اعلام نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1159

به "3 مرکز علمی کاربردی به دانشگاه فنی و حرفه ای انتقال یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 مرکز علمی کاربردی به دانشگاه فنی و حرفه ای انتقال یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید