تور کانادا: 10 کارگزار برتر کانادا برای استخدام در سال 2020

به گزارش تایمر سرگرمی، با توجه به نرخ پایین بیکاری، کارفرمایان برای جذب و حفظ استعدادهای برتر باید بیشتر کوشش نمایند، زیرا به ازای هر کدام از موقعیت های شغلی در کانادا، نیروهای کار کمتری وجود دارد. مجله فوربز و شرکت تحقیقات بازار Statista، تعداد 8،000 کارمند را برای معین برترین مکان های کاری در کانادا مورد ارزیابی قرار دادند. شرکت نمایندگان در این ارزیابی، در شرکت هایی با حداقل 500 کارمند، مشغول به کار بودند. آن ها 300 کارگزار برتر که بیشترین توصیه را دریافت نمودند، رتبه بندی کردند.

تور کانادا: 10 کارگزار برتر کانادا برای استخدام در سال 2020

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

10 کارگزار برتر این فهرست در شهرهای بزرگی مانند مونترال، تورنتو و بعلاوه شهرهای کوچک تر مانند اتاوا و وینیپگ واقع شده اند. بسیاری از این شرکت ها بخشی از حوزه های فناوری و حمل و نقل را در بر می گیرند.

10. دانشگاه تورنتو

حوزه کاری: آموزش

دفتر مرکزی: تورنتو، انتاریو

تعداد کارمندان: 7،198

دانشگاه تورنتو، علاوه بر اینکه جز 10 مکان برتر کانادا برای کار است، به وسیله مجله McLean هم به اسم برترین دانشگاه برای تحصیل در کانادا رده بندی شده است.

9. FedEx

حوزه کاری: حمل و نقل، لجستیک

دفتر مرکزی: میسیساگا، انتاریو

تعداد کارمندان: 6،750

FedEx یک شرکت حمل و نقل و پیک است که در سراسر کانادا فعالیت می نماید. گفتنی است این شرکت در حال استخدام نیروی کار می باشد.

8. Air Transat

حوزه کاری: حمل و نقل و لجستیک

دفتر مرکزی: مونترال، کبک

تعداد کارمندان: 5،000

Air Transat از شرکت های هواپیمایی است که در کبک و انتاریو نیرو استخدام می نماید. بر اساس وب سایت شرکت، کارمندان Air Transat از مزایایی مانند دستمزد رقابتی، مزایای اجتماعی و مزایاهای مسافرتی برخوردارند.

7. بوئینگ

حوزه کاری: هوا فضا و صنایع دفاع

دفتر مرکزی: وینیپگ، مانیتوبا

تعداد کارمندان: 2،000

بر طبق صفحه شرکت، در حال حاضر نزدیک به 75 درصد از هواپیماهای آسمان، به وسیله شرکت بوئینگ ساخته شده است. متقاضیان کار می توانند در یکی از این 6 حوزه کاری، شغل مورد نظر خود را بیابند: تجارت، امنیت سایبری، علوم داده و تجزیه و تحلیل، مهندسی، فناوری اطلاعات و فراوری.

6. مایکروسافت

حوزه کاری: IT، اینترنت، نرم افزار و خدمات

دفتر مرکزی: میسیساگا، انتاریو

تعداد کارمندان: 2،300

این شرکت رایانه ای چندملیتی از رتبه 9 در سال 2019، در سپتامبر سال 2020 به رتبه 6 ارتقا یافت. دفتر مایکروسافت در میسیساگا به سمت مرکز شهر تورنتو منتقل می گردد.

5. Ubisoft

حوزه کاری: رسانه و تبلیغات

دفتر مرکزی: مونترال، کبک

تعداد کارمندان: 15،985

کسانی که گیم های ویدیویی بازی می نمایند، مطمئناً با بازی Ubisoft روبرو شده اند. شرکت بازی های ویدیویی با دفاتر مرکزی در مونترال تقریباً 16،000 کارمند دارد و همچنان در حوزه های انیمیشن، برنامه نویسی، کنترل کیفیت و… نیرو استخدام می نماید.

4. عمده فروشی Costco

حوزه کاری: خرده فروشی و عمده فروشی

دفتر مرکزی: اتاوا، انتاریو

تعداد کارمندان: 39،000

Costco در هر کدام از استان های کانادا مقر دارد و کالاهای عمده را در اختیار مشتریانی که عضویت دارند، می گذارد. فرصت های شغلی در حوزه های فناوری اطلاعات، امور اقتصادی، بازاریابی و بسیاری موارد دیگر در این شرکت موجود است.

3. Cisco Systems

حوزه کاری: IT، اینترنت، نرم افزار و خدمات

دفتر مرکزی: تورنتو، انتاریو

تعداد کارمندان: 1،727

شرکت Cisco، در زمینه توسعه، فراوری و فروش خدمات و محصولات فناوری فعالیت می نماید. این شرکت در بیشتر شهرهای کانادا از جمله ونکوور، کلگری، ادمونتون، تورنتو و مونترال فعال است.

2. Hydro-Québec

حوزه کاری: خدمات رفاهی

دفتر مرکزی: مونترال، کبک

تعداد کارمندان: 19،904

شرکت خدمات عمومی کبک که در سراسر استان دارای مقر است، دومین کارگزار برتر در کانادا هم به تعداد می رود.

1. گوگل

حوزه کاری: IT، نرم افزار و خدمات

دفتر مرکزی: تورنتو، انتاریو

تعداد کارمندان: 2،300

موتور جستجوی مشهور دنیا برای سومین سال متوالی به اسم برترین مکان برای کار در کانادا انتخاب شد. دفاتر کانادایی گوگل در شهرهای تورنتو، مونترال و بعلاوه Kitchener، استان انتاریو و ادمونتون، استان آلبرتا واقع شده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط کار در کانادا، به قسمت عناوین شغلی و دستمزد در کانادا مراجعه کنید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1714

به "تور کانادا: 10 کارگزار برتر کانادا برای استخدام در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: 10 کارگزار برتر کانادا برای استخدام در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید