گوشی گلکسی A03 Core سامسونگ عرضه شد

به گزارش تایمر سرگرمی، در پی معرفی گوشی رده پایین Galaxy A03 Core سامسونگ در ماه گذشته میلادی، این غول فناروی کره ای اکنون این دستگاه را در بازار کشور هند با قیمتی در حدود 106 دلار آمریکا، در دسترس عموم قرار داده است.

گوشی گلکسی A03 Core سامسونگ عرضه شد

به گزارش خبرنگاران، ماه گذشته بود که شرکت سامسونگ در راستای توسعه گوشی های اقتصادی سری گلکسی A خود، به طور رسمی گوشی هوشمند گلکسی A03 Core را از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی کرد و اعلام شد که این دستگاه دارای تراشه Unisoc، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و روی اندروید 11 Go اجرا می شود. حالا این گوشی فقط با یک پیکربندی 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و با قیمتی در حدود 7999 روپیه (106 دلار آمریکا)، در بازار هند و در دو رنگ مشکی و آبی عرضه شد. فروش این گوشی هوشمند از روز دوشنبه 15 آذر ماه در فروشگاه های آنلاین و آفلاین در سراسر هند آغاز شد.

مشخصات گوشی Galaxy A03 Core

این گوشی هوشمند دارای بدنه پلاستیکی با صفحه نمایش 6.5 اینچی Infinity-V است. وضوح این صفحه نمایش +HD و نسبت ابعاد آن نیز کاملاً همانند گوشی های میان رده است. اگرچه این صفحه نمایش طراحی مدرنی دارد، اما همچنان قاب پایینی ضخیمی دارد. در جلوی گوشی یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و در پشت آن یک دوربین تکی 8 مگاپیکسلی واقع شده است و دارای یک چراغ قوه LED زیر سنسور دوربین است.

در زیر کاپوت، پردازنده هشت هسته ای Unisoc 9863A به همراه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، نیروی دستگاه را تامین می کند. این گوشی روی اندروید 11 نسخه Go اجرا می شود و از قفل گشایی چهره برای امنیت پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های برجسته این گوشی باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که از سرعت شارژ 10 وات پشتیبانی می کند. انتظار می رود سامسونگ در هفته های آینده چند گوشی دیگر سری A را نیز عرضه کند. اخیراً گلکسی A73 در رندر های CAD ظاهر شد و گلکسی A33 نیز چند گواهینامه را دریافت کرد. انتظار می رود هر دو گوشی در بخش میان رده عرضه شوند.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1907

به "گوشی گلکسی A03 Core سامسونگ عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی A03 Core سامسونگ عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید