گروسی با ظریف ملاقات کرد

به گزارش تایمر سرگرمی، تهران (پانا)- رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی ساعتی قبل با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ملاقات کرد.

گروسی با ظریف ملاقات کرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

رافائل گروسی مدیر کل آژانس که شب گذشته وارد تهران شده است ساعتی قبل در وزارت امور خارجه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ملاقات و گفت و گو کرد.

همکاریهای جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، کوشش آژانس برای حل و فصل موضوعات فیمابین و همچنین همکاری های ایران و آژانس در چارچوب پادمان از مهمترین موضوعات مورد گفت و گو و گفتگو در ملاقات وزیر امور خارجه کشورمان و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در این ملاقات بود.

وی صبح امروز هم با حضور در سازمان انرژی اتمی با علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی برای هماهنگی جهت اجرای همزمان قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران و فعالیت های پادمانی آژانس گفتگو کرد.

کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، امروز با انتشار توییتی با اشاره به گفت و گوهای گروسی با صالحی نوشت: ایران و آژانس گفتگوهای مفیدی را بر اساس احترام متقابل داشتند که نتایج آن امشب منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1484

به "گروسی با ظریف ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروسی با ظریف ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید