کونته: در دربی پای چیزهای مهمی در میان است، شرایط ما نسبت به میلان بهتر نیست

به گزارش تایمر سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال اینتر منکر بهتر بودن شرایط شاگردانش برای مصاف با رقیب همشهری در سومین دربی دلامادونینای فصل جاری شد.

کونته: در دربی پای چیزهای مهمی در میان است، شرایط ما نسبت به میلان بهتر نیست

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر در نشست خبری پیش از دربی میلان که فردا (یکشنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار می شود، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

در ابتدای این نشست، به درگذشت مائورو بلوجی ستاره سابق تیم فوتبال اینتر که صبح امروز در اثر بیماری کرونا جانش را از دست داد اشاره شد، اتفاقی که به مناسبت آن دربی دلامادونینا با یک دقیقه سکوت آغاز می شود و بازیکنان اینتر با بازوبند مشکی به میدان خواهند رفت.

کونته دراین باره گفت: متأسفانه ما در حال تمرین بودیم که این خبر غم انگیز به اطلاع مان رسید. همه اعضای تیم بسیار ناراحت شدند و خودشان را در غم آنها شریک می دانند.

نراتزوری برای اولین بار در این فصل از زمان قهرمانی سه گانه اش در سال 2010، در نیم فصل دوم صدرنشین جدول رده بندی سری A است. کونته در پاسخ به این سؤال که آیا این صدرنشینی در دربی برای تیمش یک امتیاز محسوب می شود گفت: ما داریم درباره دو تیم صحبت می کنیم که فاصله شان در بالای جدول بسیار ناچیز است و عملاً مساوی هستند. این اتفاق برای شهر میلان خوب و بدان معنا است که در این دربی پای چیزهای مهمی در میان است و صرفاً فقط بحث غرور و تعصب نسبت به هر یک از این دو تیم مطرح نیست. ما همیشه باید با انگیزه و اشتیاقی مناسب کار کنیم تا زمانی زمانی که جدول چنین شرایطی پیدا کرد، بتوانیم حتی با انگیزه تر و پرانرژی تر از قبل به میدان برویم. پیامی که من در این هفته به تیمم دادم همان چیزی است که هر هفته می دهم، اینکه تمام تلاش شان را انجام دهند، خوب کار کنند و پیشرفت داشته باشند. ما هر هفته به دنبال پیشرفت هستیم و این یک قاعده کلی برای تمام هفته هاست.

مصاف قبلی تیم های اینتر و میلان در جام حذفی با حواشی همراه شد که مهمترین آنها درگیری لفظی زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو بود.

کونته در این خصوص هم گفت: این بازی از آن بازی هایی است که دو تیم برای کسب پیروزی و سبقت دریافت از یکدیگر تلاش خواهند کرد. یک داور فوق العاده هم برای قضاوت بازی انتخاب شده است. از قلم نیاندازید که این یک بازی مهم و از آن مهمتر یک دربی است هرچند در نهایت این یک ورزش است پس من تصور نمی کنم تنش و تشنج زیادی بر آن حاکم باشد.

سرمربی نراتزوری در پاسخ به ادعای برخی طرفداران میلان مبنی بر اینکه اینتر به خاطر حذف از رقابت های اروپایی و جام حذفی، نسبت به میلان شانس بیشتری برای کسب موفقیت در دربی دارد، تأکید کرد: ما هم تا همین اواخر هر سه روز یک بازی انجام می دادیم چون دو بازی رفت و برگشت مقابل یوونتوس در جام حذفی داشتیم که کلی انرژی از ما گرفت. روی کاغذ شما شاید شرایط بهتری برای ما متصور باشید اما تنها چیزی که اهمیت دارد در زمین بازی است. ما حتی در هفته هایی که روزهای سه شنبه و چهارشنبه بازی نمی کنیم سخت تر هم تلاش می کنیم.

کونته در پایان در پاسخ به این سؤال که نظرش درباره حضور ابراهیموویچ در یک فستیوال موسیقی در شمال ایتالیا به جای حضور در تمرینات میلان چیست، گفت: ما هم فردا در سن سیرو آواز خودمان را می خوانیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1492

به "کونته: در دربی پای چیزهای مهمی در میان است، شرایط ما نسبت به میلان بهتر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: در دربی پای چیزهای مهمی در میان است، شرایط ما نسبت به میلان بهتر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید