کوتینیو: نیمار عضو گروه ما بارسایی ها نیست!

به گزارش تایمر سرگرمی، بال برزیلی تیم فوتبال بارسلونا می گوید بازیکنی که شایعه بازگشتش به نوکمپ شنیده می گردد، هنوز عضو گروه بازیکنان این تیم نیست.

کوتینیو: نیمار عضو گروه ما بارسایی ها نیست!

به گزارش خبرنگاران، با وجود انتشار اخباری مبنی بر بازگشت قریب الوقوع نیمار به بارسلونا، فیلیپه کوتینیو خاطرنشان کرد که او و هم تیمی هایش هنوز نیمار به فهرست اعضای گروهی که بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا در واتساپ دعوت ننموده اند.

کوتینیو که در حال حاضر اردوی تیم ملی برزیل خودش را برای مصاف با پاراگوئه در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا آماده می نماید، گفت: ما (بازیکنان بارسلونا) در واتساپ یک گروه داریم که در آن به مناسبت های مختلف برای یکدیگر پیغام می فرستیم و روز گذشته هم به مسی بابت سالروز تولدش تبریک گفتیم. برای من بازی در کنار بازیکنی بزرگ مانند مسی لذتبخش است. نیمار؟ نه نیمار عضو این گروه نیست. الان گروه کمی تنبل شده و فقط زمانی که تولدی و مناسبتی باشد، پیغام هایی گذاشته می گردد مثل الان که تولد لئو بود. اما نه ما در گروه درباره نیمار با هم حرف نزده ایم.

کوتینیو در ادامه راجع به عملکرد خوبش در کوپا آمه ریکا برخلاف آنچه در فصل گذشته در بارسلونا سپری کرد، گفت: من همواره با هدف ارائه بهترین بازی هایم بازی نموده ام و امیدوارم اتفاقی که برای من رخ داد، درس خوبی برای آینده باشد. من بیشتر از این ها از خودم انتظار دارم و می خواهم بخشی از مسئولیت تیم را برعهده بگیرم. دوست دارم در بارسلونا و تیم ملی پیروز باشم و تنها هدفم همین است. آینده ام؟ هیچ کسی نمی داند که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. تنها چیزی که می دانم این است که با بارسلونا قرارداد دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 220

به "کوتینیو: نیمار عضو گروه ما بارسایی ها نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوتینیو: نیمار عضو گروه ما بارسایی ها نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید