کارگاه آموزش شاغلان صنایع دستی روستای کلش اردبیل دایر شد

به گزارش تایمر سرگرمی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از راه اندازی کارگاه آموزش شاغلان صنایع دستی در روستای کلش شهرستان نمین اطلاع داد.

کارگاه آموزش شاغلان صنایع دستی روستای کلش اردبیل دایر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ملکه گلمغانی زاده در حاشیه شروع به کار این کارگاه آموزشی اظهار کرد: این کارگاه با هدف آموزش بانوان شاغل در حوزه صنایع دستی برگزار می گردد.

او با اشاره به اینکه دوره آموزشی 72 ساعته برای رشته گلیم پیش بینی شده است، اضافه نمود: بعد از روستای جید دومین کارگاه صنایع دستی روستایی از ابتدای سال جاری در شهرستان نمین در روستای کلش برگزار شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل متذکر شد: دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی شاغلان برگزار می گردد تا سطح کمی و کیفی فراوریات ارتقا یابد.

گلمغانی زاده توضیح داد: آموزش صنایع دستی در روستاها با جدیت برنامه ریزی شده و با هدف تقویت اقتصاد جوامع روستایی مورد تاکید است.

او توضیح داد: در سال مزین به شعار رونق فراوری، رونق فراوریات صنایع دستی از برنامه های محوری اداره کل است که با برگزاری دوره های آموزشی به دنبال تقویت فراوریات هستیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 256

به "کارگاه آموزش شاغلان صنایع دستی روستای کلش اردبیل دایر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزش شاغلان صنایع دستی روستای کلش اردبیل دایر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید