پیش بینی افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور

به گزارش تایمر سرگرمی، کارشناس هواشناسی گفت: تا خاتمه هفته در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می گردد.

پیش بینی افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه تا 5 روز آینده در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود گفت: طی این مدت در نوار شرقی کشور، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می گردد.

او ادامه داد: روز دوشنبه در مناطقی از شمال شرق کشور از جمله خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود که این شرایط تا آخر هفته پایدار است.

این کارشناس هواشناسی اعلام کرد: در بسیاری از مناطق کشور تا خاتمه هفته شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود. فردا در ارتفاعات استان کرمان، رشد ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

گودرزی توضیح داد: دوشنبه و سه شنبه هم دریای عمان مواج خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی همچنین در خصوص آخرین شرایط آب و هوای استان تهران گفت: آسمان تهران امشب کمی ابری در بعضی از ساعات گاهی همراه با وزش باد است.

او اضافه نمود: همچنین برای فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می گردد . بیشترین دمای پایتخت 20 درجه و کمترین آن 10 درجه خواهد بود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی امشب بارش پراکنده در استان های مازندران و گلستان پیش بینی می گردد. فردا در نیمه شرقی کشور وزش شدید باد و گردوخاک پدیده غالب است. کاهش دما در شرق کشور تا دوشنبه ادامه دارد.

همچنین فرایند تدریجی افزایش دما در نیمه شمالی کشور را از امشب تا خاتمه هفته آینده شاهد خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1229

به "پیش بینی افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید