پیروزی یک نیمه ای استقلال برابر شاهین بوشهر

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته پانزدهم دو تیم استقلال و شاهین بوشهر از ساعت 17:30 در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که آبی پوشان این نیمه را با فزونی یک بر صفر به سود خود پایان دادند.

پیروزی یک نیمه ای استقلال برابر شاهین بوشهر

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

در این بازی که آبی ها نه تنها بدون مربی، مدیر و سرپرست به میدان رفتند، بلکه در شوک بیانیه استراماچونی که دقایقی قبل از بازی منتشر شد قرار داشتند و این موضوع تاثیر زیادی روی روحیه آنها داشت.

آبی پوشان در این نیمه فشار زیادی برای گل زدن به تیم شاهین وارد کردند که آرش رضاوند در دقیقه 29 بعد از آن که یکبار توپ را به دیرک دروازه شاهین زد، در ریباند با ضربه سنگین دیگری دروازه تیم میهمان را باز کرد.

تیم شاهین دو دقیقه بعد از گل آبی پوشان در موقعیتی خطرناک می توانستند گل مساوی را به ثمر برسانند که حسین مالکی توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان نیز دو بار در دقایق 37 و 40 می توانست زننده گل دوم تیمش باشد که بار اول با بی دقتی خودش توپ به بیرون رفت و در مرحله دوم دروازه بان شاهین به زیبایی ضربه سنگین غفوری را مها کرد.

علی کریمی نیز در دقیقه 43 بازی با ضربه ای سنگین از داخل محوطه هجده قدم دروازه شاهین را هدف گرفت که توپ وی با فاصله کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 607

به "پیروزی یک نیمه ای استقلال برابر شاهین بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یک نیمه ای استقلال برابر شاهین بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید