پروازی متفاوت با هواپیمایی اتریشی

به گزارش تایمر سرگرمی، امروزه هواپیماها به اصلی ترین وسیله حمل ونقل در جهان تبدیل شده اند؛ اما در جهتهای طولانی این وسیله های غول پیکر جذابیت خود را از دست داده و خسته کننده می شوند. پس راهکار چیست؟ آیا واقعاً هیچ راهی برای سهل کردن جهت وجود ندارد؟

پروازی متفاوت با هواپیمایی اتریشی

به گزارش خبرنگاران، بنا به اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک، نشستن طولانی مدت روی جایگاه در پروازهای چند ساعته بسیار خسته نماینده خواهد بود، به همین دلیل هواپیمایی اتریش امکانات و سرگرمی های ویژه ای را در طول پرواز برای مسافران در نظر گرفته است. خطوط هوایی این شرکت بزرگ با تجربه فراوان در امر پرواز سفر چند ساعته شما را به تجربه ای لذت بخش تبدیل خواهند کرد. در این مطلب آژانس هواپیمایی ستاره ونک به معرفی امکانات و سرگرمی های پرواز اتریش در جهتهای مختلف می پردازد.

دسترسی بدون مرز به دنیای اینترنت

هواپیماهای اتریشی در پروازهای بین المللی مجهز به اینترنت فلای نت (Fly Net) هستند. با خرید بلیط هواپیما اتریشی شما می توانید در جایگاه راحت خود نشسته و در حالی که بر فراز ابرها پرواز می کنید با دوستانتان در فضای مجازی ارتباط داشته باشید، کلیپ ببینید و عکس هایتان را به اشتراک بگذارید. اینترنت هواپیمایی اتریشی این امکان را به شما می دهد تا در طول پرواز پروژه های کاریتان را کنترل کنید و یا اگر به دلیل مشغله کاری پیروز به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه تان نشدید آن را دانلود نموده و از تماشای آن لذت ببرید.

غذا و نوشیدنی ها جذاب

شما می توانید خرید اینترنتی بلیط اتریشی را به وسیله صفحه فروش بلیط هواپیما ستاره ونک انجام دهید و بعد از خرید بلیط به سایت هواپیمایی اتریشی مراجعه نموده، غذا و نوشیدنی های موردعلاقه تان را سفارش دهید. هواپیمایی اتریشی تمام وعده های غذایی صبحانه، نهار و شام را در منوی خود قرار داده و شما می توانید با توجه به ساعت و مدت پرواز، غذا و دسرهای جذاب انتخاب کنید.

وعده های صبحانه اتریشی بسیار متنوع و اشتهاآور هستند، بشقاب میوه های رنگارنگ، ژامبون انتخابی، پنیر، کره به همراه نان تازه و آب پرتغال، صبحانه انگلیسی شامل بی کن همراه با تخم مرغ، مربای تمشک و یک لیوان قهوه را می توان در منو صبحانه انتخاب کرد. همچنین در وعده های دیگر غذایی پاستا و پنیر، استیک کبابی همراه با سبزیجات، گوشت پخته شده با سیب زمینی آغشته به کره و سیر، ساندویچ کلاب ژامبون با دورچین سیب زمینی سرخ شده و موس توت فرنگی، استیک ماهی غزل آلا و حتی سوشی های متنوع ارائه می گردد. هواپیمایی اتریشی تمام کوشش خود را به کار گرفته تا محیطی آرام و صمیمی را در طول پرواز برای مسافران خود ایجاد کند.

مطالعه انواع کتاب و مجلات

هواپیمایی اتریشی به تمام علایق و سلیقه ها احترام می گذارد، از این رو برای علاقه مندان به مطالعه نیز امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. اگر مطالعه کتاب را به گشت وگذار در فضای مجازی ترجیح می دهید، با استفاده از اینترنت داخل کابین می توانید کتاب یا مجلات مورد علاقه تان را دانلود نموده و در طول پرواز از مطالعه آن ها لذت ببرید. هواپیمایی اتریشی با امکانات و سرگمی های خود ساعات طولانی پرواز را به لحظاتی هیجان انگیز و لذت بخش بدل می نماید.

استراحت در محیطی آرام

جایگاه های هواپیمایی اتریشی با فضای مناسب در تمامی کلاس های پروازی امکان استراحت در پروازهای طولانی را برای مسافران فراهم نموده اند. هواپیمایی اتریشی جایگاه های خود را در سه کلاس پروازی اکونومی، پرمیوم اکونومی و بیزینس کلاس به فروش می رساند.

جایگاه های اکونومی در پروازهای بین المللی مجهز به مانیتور شخصی هستند و شما می توانید در طول پرواز همراه با گوش دادن به موسیقی در کمال آرامش به استراحت بپردازید. پذیرایی میان وعده و وعده های غذایی جذاب از دیگر امکانات این جایگاه ها هستند.

کلاس پرمیوم اکونومی با داشتن جایگاه هایی به عرض 3/48 سانتی متر و امکان تنظیم بالشتک پشتی فضای بازتر و راحت تری را در پروازهای طولانی مدت در اختیار مسافران قرار می دهند. صفحات نمایش در کابین های این کلاس پروازی بزرگ تر از اکونومی هستند و سرگرمی های بیشتری را در طول پرواز برای مسافران فراهم می نمایند. به پیشنهاد آژانس هواپیمایی ستاره ونک، جایگاه های پرمیوم اکونومی بهترین گزینه برای پروازهای طولانی مدت در جهتهای کانادا یا امریکا هستند.

جایگاه های بیزینس در هواپیمایی اتریشی فضایی کاملاً خصوصی را در اختیار مسافران قرار داده و مسافران می توانند در طول جهت از امکاناتی مانند مانیتورهای خصوصی با پکیج کامل از انواع فیلم، سریال و موسیقی به تمامی زبان های زنده دنیا، اینترنت پرسرعت جهت دانلود برنامه های مورد علاقه تلویزیون، مجله و کتاب، جایگاه های راحت و تخت شو استفاده نمایند.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک عضو رسمی یاتا و صادر نماینده بلیط هواپیمایی اتریشی به تمامی جهتهای این ایرلاین می باشد.

شما می توانید جهت اطلاع از جهتهای هواپیمایی اتریشی و خرید بلیط اتریشی به سایت www.setarehvanak و یا به دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه دنیا کودک، پلاک 53 مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 420

به "پروازی متفاوت با هواپیمایی اتریشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازی متفاوت با هواپیمایی اتریشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید