(ویدیو) خلاصه بازی فرانسه 3 (4) - (5) 3 سوئیس؛ حذف خروس ها از یورو

به گزارش تایمر سرگرمی، در استادیوم ملی بخارست رومانی، فرانسه و سوئیس در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 به مصاف هم رفتند که پس از تساوی 3-3 در 120 دقیقه، سوئیس 5 بر 4 در ضربات پنالتی پیروز شد تا دیگر فینالیست دوره قبل هم حذف گردد.

(ویدیو) خلاصه بازی فرانسه 3 (4) - (5) 3 سوئیس؛ حذف خروس ها از یورو

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

فرانسه بیشتر روی دروازه سوئیس موقعیت خلق کرد و چند شوت خطرناک هم بازیکنان این تیم زدند، اما سوئیس در این نیمه به گل رسید. سفروویچ با ضربه سری تماشایی به گوشه دروازه سانتر زوبر را تبدیل به گل کرد. دقیقه 54 سوئیس صاحب ضربه پنالتی شد که رودریگس این ضربه را هدر داد و لوریس آن را مهار کرد. دقیقه 57 بنزما که روی ضربه پنالتی لوریس را هدایت نموده بود، گل تساوی را هم زد. دقیقه 59 هم ارسال گریزمن و ضربه سر بنزما در دهانه دروازه ورق را برگرداند و خروس ها پیش افتادند. دقیقه 75 پوگبا با شوتی تماشایی به گوشه بالای دروازه، حاشیه امنیت خروس ها را بیشتر کرد. دقیقه 81 سفروویچ یک مرتبه دیگر با ضربه سر گلزنی کرد تا سوئیس امیدوار بماند. دقیقه 90 هم گاورانوویچ با استفاده از غفلت دفاع فرانسه با شوتی دقیق کار را به تساوی کشاند. در وقت های اضافی کمتر فرصت خوبی برای دو تیم خلق شد و بازی به ضربات پنالتی رسید. در این ضربات سوئیس 5 بر 4 برنده شد تا شگفتی عظیم در این مرحله رقم بخورد. گاورانوویچ، شار، آکانجی، وارگاس و مهمدی برای سوئیس ضربات شان را گل کردند. پوگبا، ژیرو، تورام و کیمپمبه هم برای فرانسه گل زدند و سومر ضربه امباپه را مهار کرد.

سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف اسپانیا برود که ساعاتی قبل پیروز به شکست کرواسی شد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1713

به "(ویدیو) خلاصه بازی فرانسه 3 (4) - (5) 3 سوئیس؛ حذف خروس ها از یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی فرانسه 3 (4) - (5) 3 سوئیس؛ حذف خروس ها از یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید