ولاسکو: در ایران، بهترین تیم یعنی بهترین بازیکنان!، از حرف های نادی خوشم نیامد

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی تیمش مقابل اندونزی گفت: مسابقه سختی نبود و ما به خوبی بازیکنان حریف را دفاع کردیم.

ولاسکو: در ایران، بهترین تیم یعنی بهترین بازیکنان!، از حرف های نادی خوشم نیامد

به گزارش خبرنگاران، خولیو ولاسکو بعد از رجحان 3 بر صفر تیمش مقابل اندونزی در مسابقات انتخابی قهرمان دنیا در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه سختی نبود و ما به خوبی بازیکنان اندونزی را دفاع کردیم. آنها در سرویس، اشتباهات زیادی داشتند و شرایط بازی آسان تر از چیزی بود که انتظار داشتیم.

وی ادامه داد: برنامه ما این بود که در سرویس اشتباه نداشته باشیم و به همین خاطر در ست دوم به سرویس های ساده روی آوردیم. این راه چاره مشکل ما نبود ما باید تکنیک خود را اصلاح کنیم. در مجموع به غیر از اوایل ست دوم در بقیه بازی خوب بودیم.

سرمربی تیم والیبال ایران گفت: در حال حاضر روی بازی فردا مقابل بحرین متمرکز شده ایم چون بحرین نیز مانند ما حتی یک ست هم نباخته است. ما برای بازی با اندونزی، فیلمی از آنها ندیده بودیم و در حین بازی این تیم را بررسی کردیم اما برای بازی با بحرین حتماً فیلم بازی شان را نگاه می کنیم.

ولاسکو در خصوص علیرضا نادی، کاپیتان پیشین تیم والیبال ایران نیز توضیحاتی داد: نمی دانم وضعیت او در تیم ملی چه خواهد شد چون او حر ف هایی زده که من خوشم نیامد. او گفته بود اگر در لیگ دنیای حضور داشت، ایران به مرحله نهایی می رسید. بیشتر از این مایل نیستم در خصوص مسائل فردی بازیکنان صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: در ایران، بهترین تیم یعنی بهترین بازیکنان اما این درست نیست. بهترین تیم از نظر من تیمی است که بازیکنانش بهترین همکاری را داشته باشند. شاید یکی از دلایلی که تیم ایران قبل از این نتیجه نمی گرفت، همین برداشت غلط باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 350

به "ولاسکو: در ایران، بهترین تیم یعنی بهترین بازیکنان!، از حرف های نادی خوشم نیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولاسکو: در ایران، بهترین تیم یعنی بهترین بازیکنان!، از حرف های نادی خوشم نیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید