نگرانی انگلیس از کنترل دنیای فناوری توسط چین

به گزارش تایمر سرگرمی، رئیس سازمان اطلاعاتی انگلیس هشدار داد دنیا باید آماده مواجهه با دنیای باشد که فناوری های موجود در آن توسط دولت هایی مانند چین ابداع و کنترل می شوند.

نگرانی انگلیس از کنترل دنیای فناوری توسط چین

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم وپیشرفت خبرنگاران به نقل از زد دی نت، جرمی فلمینگ رئیس ستاد ارتباطات دولت انگلیس خواهان سرمایه گذاری دنیا غرب برای ارتقای توانایی های دفاع سایبری خود شد و اضافه نمود ما نباید در این زمینه از کشورهای رقیب عقب بیفتیم. در دنیا امروز خلاقیت های مربوط به استفاده از فناوری لزوما توسط متحدان ما ابداع نمی شوند.

وی مدعی شد اگر چه انگلیس هم اکنون یک قدرت سایبری دنیای است، اما دنیا به سرعت در حال تغییر است و کشورهایی مانند چین و روسیه به سرعت در حال رقابت برای ترویج ارزش های مدنظر خود و ارتقای قدرت سایبری به منظور استفاده از فناوری های خلاقانه خود هستند.

جرمی فلمینگ ادامه داد: فناوری های جدید حیات آنلاین را ممکن نموده و امنیت سایبری به یک موضوع استراتژیک مبدل شده که نیازمند رویکردی است که ملت را در بربگیرد. قانون گذاران این دنیا در حال تغییر هستند و دنیای آنلاین همواره تحت کنترل دولت ها نیست.

وی هشدار داد: واضح است که بدون اقدام جدی، فناوری های کلیدی که ما برای سعادت و امنیت آینده خود به آنها تکیه می کنیم، توسط غرب شکل نگرفته و کنترل نمی شوند. باید در این زمینه کاری بکنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1586

به "نگرانی انگلیس از کنترل دنیای فناوری توسط چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی انگلیس از کنترل دنیای فناوری توسط چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید