نکونام: فردا با تیمی خوب و باکیفیت بازی می کنیم، حریفان مان در اهواز بسته بازی می کنند

به گزارش تایمر سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است فردا تیمش مقابل شهر خودرو مشهد کار سختی در پیش خواهد داشت.

نکونام: فردا با تیمی خوب و باکیفیت بازی می کنیم، حریفان مان در اهواز بسته بازی می کنند

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهرخودرو مشهد اظهار کرد: درباره شهرخودرو اطلاعات خوبی داریم و این تیم از زمانی که به لیگ برتر آمده خوب فوتبال بازی می کند. این تیم از عقب بازی و بازیسازی می کند و می دانیم شرایط تیمی شان باتوجه به کیفیت بازیکنانش چگونه است. این تیم پیروز شده روندش را حفظ کند. دو سه بازیکن اصلی شان در این تیم بازی کردند این ریتم و شکل را به این تیم دادند و برای تیم شان تاثیرگذار هستند. آن ها تیم قابل احترام و خوبی هستند و برابر تیم های بالای جدول عملکرد خوبی داشتند. خوشحالم که فردا مقابل یک تیم خوب و باکیفیتی بازی می کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: خوشحالم مربیان تیم حریف دوستانم هستند و با همدیگر هم بازی بودیم. مهدی رحمتی، محمد نوازی، علی سامره و حسین بادامکی کسانی هستند که با من هم دوره بودند و دوست هستیم. فردا رقابتی در زمین داریم و بعد از بازی برای آینده فوتبال ایران تلاش می کنیم. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام شود و به پیروزیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان شرح داد: به نظر من عملکرد خوبی داشتیم. ما در دو بازی می توانستیم بهتر نتیجه بگیرم اما در بقیه بازی ها خوب بوده ایم. امتیاز دو بازی را با اشتباهات سهوی داور از دست دادیم اما در بقیه بازی ها عملکرد خوبی داشتیم. متاسفانه کم دقتی باعث شد امتیاز این دو بازی را از دست دادیم. فراموش نکنیم تیم هایی که جلوی ما در اهواز بازی می کنند، برای نباختن بازی می کنند و دفاع لایه لایه دارند و این موضوع کار ما را سخت می کند.

نکونام اشاره کرد: در فوتبال امروز بازیکن تاثیرگذار است و لحظه را معین می کند و بازیکنانی که از نظر فنی خلاقیت دارند در یک لحظه می توانند نتیجه را تغییر دهند. خیلی از تیم ها جلوی ما با 5 دفاع بازی می کنند، در دیگر بازی ها این کار را انجام نمی دهند و این موضوع یعنی تیم ما توانسته در زمین خود عملکردی خوبی نشان دهد. زمانی که من به فولاد آمدم می گفتند در زمین خودمان بردی نداشتیم اما از بازی پرسپولیس به بعد عملکرد خوبی از خود به جا بگذاریم و بازی های قابل قبولی در اهواز داشتیم. از طرفی هم بازی های ما سخت شده چون گلزنی به تیم های بسته سخت است.

وی درخصوص جابجایی تیم فولاد در نیم فصل، گفت: اول از همه باید ببینیم پنجره تیم مان در فصل جابجایی باز می شود یا خیر. موضوع دیگر این است که بازیکنانی که در نیم فصل اول انتظارات مان را برآورده نکرده اند از تیم ما جدا می شوند. خداراشکر تا اینجا همه بازیکنان انتظارات ما را برآورده کردند و شاید یکی دو بازیکن تا آن حدی که توقع داشتیم نبوده اند و اگر آن ها آمادگی خود را در ادامه نشان ندهند، تلاش می کنیم به جای آن ها از بازیکنان جوانان و امید استفاده کنیم. بازیکن سازی را از سال گذشته شروع کردیم و ادامه می دهیم. بازیکنانی که پارسال قراردادشان چهل میلیون بوده و امسال میلیاردی شده اند، ما این بازیکنان را به تیم می آوریم و معرفی کنیم.

نکونام راجع به غایبین تیمش در بازی فردا مقابل شهر خودرو ابراز داشت: دوست ندارم درباره مصدومان یا محرومان صحبت کنم، چون اعتقادم این است بازیکن فیکس و ذخیره نداریم و همه تیم باید در یک حد و بلوغ تاکتیکی باشند. هر کسی که بازی می کند باید کیفیت لازم را داشته باشد. 3 بازیکن می خواهم که در یک سطح باشند، بهانه نمی گیرم و دنبال غایبین نیستم. در بازی هایی چند بازیکن مان مصدوم یا محروم بودند اما هیچ وقت اعلام نکردم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه کرد: ما 30 بازیکن داریم و همه برای ما مهم هستند و در یک سطح کار می کنند. این تیم است که ما را به پیروزیت می رساند و تیم مان باید آماده باشد. فردا 7 بازیکن نداریم اما همین بازیکنانی هم که هستند بهترین هستند و آماده اند تا جای بازیکنان دیگر را پر کنند و جای نگرانی نیست.

سرمربی فولاد در خاتمه تاکید کرد: چیزی که برای ما خیلی مهم است این است که یک تیم باشیم و 30 بازیکن آماده داشته باشیم. مصدومیت و محرومیت جزئی از فوتبال است و با وجود 7 غایب هیچ جای نگرانی وجود ندارد. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام شود و بتوانیم پیروز میدان باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1478

به "نکونام: فردا با تیمی خوب و باکیفیت بازی می کنیم، حریفان مان در اهواز بسته بازی می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: فردا با تیمی خوب و باکیفیت بازی می کنیم، حریفان مان در اهواز بسته بازی می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید