نمایندگی ایران در اروپا: تهران وارد رقابت تسلیحاتی در غرب آسیا نمی گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، نمایندگی کشورمان در اتحادیه اروپا تاکید نمود: ایران قصد ندارد به رقابت تسلیحاتی در غرب آسیا ملحق گردد که منطقه را از سلاح های زیبای آمریکایی انباشه است.

نمایندگی ایران در اروپا: تهران وارد رقابت تسلیحاتی در غرب آسیا نمی گردد

با ما سفر کنید و با قیمت تور به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه اروپا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ایران قصد ندارد به رقابت تسلیحاتی در غرب آسیا ملحق گردد که منطقه را از سلاح های زیبای آمریکایی انباشه است.

نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا با اشاره به رویکرد آمریکا یادآورشد: اگرچه طنز تلخی است که کشوری که میلیاردها دلار در زمینه تسلیحات هزینه می نماید، دوره می افتد و به خاطر سرانجام یافتن محدودیت تسلیحاتی سازمان ملل در 18 اکتبر اشک تمساح می ریزد.

نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا با بیان اینکه عربستان سعودی در میان پنج کشور عظیم هزینه کننده دنیا در زمینه نظامی بوده و دستش به خون یمنی های بی گناه آلوده است، توضیح داد: مخارج نظامی سنگین عربستان سعودی در غرب آسیا، منطقه را به انبار مهماتی آماده انفجار تبدیل نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1261

به "نمایندگی ایران در اروپا: تهران وارد رقابت تسلیحاتی در غرب آسیا نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگی ایران در اروپا: تهران وارد رقابت تسلیحاتی در غرب آسیا نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید