نشست تشکل های گردشگری با مدیرکل استان گیلان

به گزارش تایمر سرگرمی، نشست تشکل های گردشگری گیلان با مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با هدف تقویت هم اندیشی و تعامل هرچه بیشتر عصر چهارشنبه 20 آذر 98 برگزار گردید.

نشست تشکل های گردشگری با مدیرکل استان گیلان

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، جواد عباسی نماینده تشکل ها در این نشست به بیان بعضی از مسائل و دغدغه های هتلداران و فعالان عرصه گردشگری پرداخت و راهکارهایی برای حل این مسائل بیان کرد.

در ادامه این نشست نیز هر یک از رؤسای تشکل های گردشگری نظرات و درخواست های خود را بیان کردند که استاندارد سازی واحد های پذیرایی و گردشگری، مسائل ساخت و ساز، جذب و ورود گردشگر خارجی، تشکیل اتاق فکر گردشگری، بعضی سازوکارهای پیچیده اداری، مسائل حقوقی و... از جمله این موارد بود.

شهرود امیرانتخابی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان نیز در این نشست تاکید نمود: اولویت توسعه گردشگری استان جذب گردشگر خارجی است و تنها با ورود گردشگر خارجی به استان شاهد تحول چشمگیر صنعت گردشگری و رونق مالی استان خواهیم بود.

او اضافه کرد: 105هتل، 33 هتل آپارتمان، 81 مجتمع گردشگری، 49 مهمان پذیر، 1688 مسافرخانه، 20 مجتمع سرگرمی و تفریحی، 74 اقامتگاه بوم گردی، یک اسکله مسافربری و دریایی، 28 اسکله گردشگری دریایی در گیلان وجود دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 592

به "نشست تشکل های گردشگری با مدیرکل استان گیلان" امتیاز دهید

1 کاربر به "نشست تشکل های گردشگری با مدیرکل استان گیلان" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تشکل های گردشگری با مدیرکل استان گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید