نشریه نانویی به عنوان نشریه برگزیده در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران انتخاب شد

به گزارش تایمر سرگرمی، نشریه نانویی به عنوان نشریه برگزیده در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران کشور انتخاب شد.

نشریه نانویی به عنوان نشریه برگزیده در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران انتخاب شد

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرنگاران، در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور، نشریه نانویی Journal of Nanostructure in Chemistry که مورد حمایت ستاد نانو نیز است، به عنوان نشریه برگزیده سال 99 انتخاب شد.

در این مراسم که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و معاونان وزارتخانه های بهداشت و صمت و همچنین خانواده شهید فخری نژاد در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم به صورت حضوری و پخش به صورت وبیناری برای تمام دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری کشور برگزار شد، از 64 برگزیده حوزه پژوهش و فناوری کشور تجلیل به عمل آمد.

نشریه نانویی (Journal of Nanostructure in Chemistry (JNSC؛ وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس؛ از سال 2010 شروع به فعالیت نموده و از سال 20س12 توسط ناشر بین المللی Springer منتشر شده است. مدیر مسئول مجله آقای دکتر امید مرادی بوده و محققان مطرحی از ایران، ایتالیا، چین، استرالیا، امریکا، فلاند، اسپانیا، هند، برزیل، مکزیک و کره جنوبی عضو هیئت تحریریه مجله هستند.

براساس گزارش استنادی مجلات (Journal Citation Reports) که هر سال در ماه ژوئن توسط پایگاه اطلاعاتی WOS منتشر می شود، مجله JNSC پیروز به کسب ضریب اثربخشی Impact Factor)، 4.077) که بالاترین ضریب اثربخشی در بین مجلات ایرانی است، شد.

اطلاعات بیشتر درباره نشریه Journal of Nanostructure in Chemistry، به همراه فهرست مقالات منتشر شده در آن در پایگاه اینترنتی نشریه در دسترس است.

شایان ذکر است، براساس آیین نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، به نویسندگان مقالات فناوری نانوی چاپ شده در مجله JNSC در صورت تایید در کمیته علمی ستاد نانو، مبلغ 10،000،000 ریال حمایت تشویقی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1372

به "نشریه نانویی به عنوان نشریه برگزیده در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشریه نانویی به عنوان نشریه برگزیده در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید