اعطای نشان عالی رهبران کارآفرین در دانشگاه تهران

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دانشکده کارآفرینی، چهارمین جشنواره رهبران کارآفرین را همراه با اعطای نشان عالی رهبران کارآفرین در تاریخ اول اسفند ماه امسال در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می نماید.

اعطای نشان عالی رهبران کارآفرین در دانشگاه تهران

در انتخاب رهبران کارآفرین، شاخص های متعددی لحاظ شده است که از جمله آنها می توان به نوآوری، فراوری محصولات یا ارائه خدمات جدید، اشتغال زایی، صادرات محصول یا خدمت، خطرپذیری، آینده نگری، بهره وری و توسعه منابع انسانی، پذیرش مسئولیت اجتماعی و حمایت از محرومان و خدمات علمی و فرهنگی اشاره نمود.

جشنواره رهبران کارآفرین به صورت بین المللی در 6 کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا، انگلستان و هند برگزار می گردد که این جشنواره در دو کشور آمریکا و انگلستان قبل از کشور ایران برگزار می شده و کشور کانادا و هند بعد از ایران اقدام به برگزاری جشنواره نموده اند.

آخرین کشوری که اقدام به برگزاری این جشنواره تحت عنوان جشنواره رهبران کسب و کار بوده، کشور امارات متحده عربی است.

این جشنواره با همکاری و مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران و شهرداری تهران و سایر دستگاههای اجرایی، سیاستگذار و قانونگذار برگزار خواهد شد.

افتتاحیه این جشنواره با حضور رئیس دفتر محترم رئیس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جمعی از رهبران کارآفرین، اعضای اتاق بازرگانی، اعضای اتحادیه اصناف، فعالان بخش های مالی و اجتماعی، متخصصان و اعضای هیأت علمی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 462

به "اعطای نشان عالی رهبران کارآفرین در دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای نشان عالی رهبران کارآفرین در دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید