معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر برمن

به گزارش تایمر سرگرمی، ایسکانیوز/ این خبر پیرامون معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر برمن برای شما نگارش شده است.

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر برمن

پل استفانی در برمن

این پل یکی از منطقه ها پر بازدید و تماشای شهر است و قطعاً باید از آن تماشا کنید. در واقع ما باید این پل را نه تنها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری برمن بلکه به عنوان یکی از نمادهای آن بشناسیم. هیچ گردشگری وجود ندارد که به این شهر بیاید و از این پل معروف تماشا نکند. به یاد داشته باشید هنگام بازدید از پل دوربین یا تلفن هوشمند خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید عکسهای زیبایی را به ثبت برسانید.

رود Weser

رودخانه ویزر در اثر تقاطع با رودخانه ورا و رودخانه فولدا به طول 2 کیلومتر ایجاد شده است.

جشنواره موسیقی رژه تکنو در برمن

از دیگر نکات برجسته شهر برمن می توان به جشنواره موسیقی رژه تکنو اشاره نمود. در این رژه از وسایل نقلیه مجهز به بلندگوهای قدرتمند و تقویت نماینده موسیقی همراه با پایکوبی الکترونیکی استفاده می گردد. در برخی موارد مانند رژه کارناوال های مختلف است. اما وسایل نقلیه معمولاً کمتر تزئین می شوند و تنها چیزی که در این نمایش خیابانی اهمیت دارد تنوع موسیقی سرگرم نماینده است. این جشنواره فوق العاده شاد است و می تواند بسیار هیجان انگیز و مجذوب نماینده باشد. مردم برمن علاقه زیادی به موسیقی و هنر دارند و جشنواره را با هیجان خاصی برگزار می نمایند. بطور کلی این کارناوال ها برای تفریح است و یک محیط کاملا دوست داشتنی و پر از شادی که حتماً باید آن را تجربه کنید.

مجسمه رولند

یکی از جاذبه های گردشگری پر افتخار برمن که باید از آن تماشا کنیدT مجسمه رولاند است. این مجسمه با شکوه در سال 1404 ساخته شده که در مرکز بازار برمن مقابل کلیسای جامع واقع شده است یعنی دقیقاً همانجایی است که باید باشد. این مجسمه پالادین اولین امپراطور مقدس روم و قهرمان نبرد رونکویوکس را به تصویر می کشد و نماد حفاظت از شهر است. با تماشا مجسمه دوباره صدای شوالیه ها را می شنوید و قرن ها پیش خود را تصور می کنید. این مجسمه 5.47 متر ارتفاع دارد و روی سکویی 60 سانتیمتری قرار گرفته است. در نزدیکی آن شما یک ردیف خانه زیبا پیدا خواهید کرد که بسیار تماشای هستند و نظر شما را به خود جلب می نمایند.

تالار شهر برمن

تماشا این سالن را هرگز از دست ندهید. تالار شهر برمن یکی از مهمترین نمونه های معماری گوتیک در اروپاست. اگر عاشق معماری هستید ایده های جدیدی در سالن وجود دارد که می توانید در هنر و کار خود بهره ببرید. در سمت راست سالن کلیسای جامع برمن و ساختمان مجلس مدرن قرار گرفته است. این ساختمان یکی از میراث جهانی یونسکو است در آلمان است. از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر که میتوان به آنها اشاره نمود نوازندگان برمن، تالار شهر، مجسمه رولان، کلیسای جامع سنت پیترز، محله شنور می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1985

به "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر برمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر برمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید