لغو پروازهای بریتیش ایرویز به قاهره به دلیل مسائل امنیتی

به گزارش تایمر سرگرمی، بریتیش ایرویز، از بزرگترین شرکت های هواپیمایی جهان از لغو یک هفته ای تمام پروازهای خود به مصر و به دلیل بررسی های امنیتی خبر داد.

لغو پروازهای بریتیش ایرویز به قاهره به دلیل مسائل امنیتی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، شرکت هوایی بریتیش ایرویز شامگاه شنبه به وقت تهران از لغو تمام پروازهای خود به قاهره، پایتخت مصر خبر داد.

به نوشته رویترز شرکت هوایی بریتیش ایرویز در بیانیه ای بدین منظور اعلام کرده که کلیه پروازهایش را به قاهره از روز شنبه و به مدت هفت روز لغو کرده است. این شرکت ارزیابی های امنیتی را دلیل این تصمیم گیری اعلام کرده است.

این شرکت هوایی چهار سال قبل نیز پس از حادثه برای یک فروند هواپیمای مسافربری روسی در صحرای سینا از لغو تمام پروازهای خود به این فرودگاه خبر داده بود. بریتیش ایرویز در آن برهه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: در پی توصیه دولت انگلیس، تمامی پروازهای این شرکت از فرودگاه شر م الشیخ مصر یا به مقصد این فرودگاه لغو شدند. (جزئیات بیشتر)

به گزارش رویترز، در بیانیه شرکت مذکور آمده است: ما به طور دائم برنامه های امنیتی خود را در تمام فرودگاه های جهان بررسی می کنیم و پروازها به قاهره به عنوان یک اقدام احتیاطی و برای فراهم شدن امکان ارزیابی بیشتر به مدت هفت روز لغو شده اند.

آنطور که شبکه بی بی سی نیز گزارش کرده این شرکت هوایی امنیت مسافران و خدمه خود را الویت نخست عنوان کرده است.

به گزارش بی بی سی، وزارت خارجه انگلیس نیز روز جمعه توصیه های امنیتی خود برای اتباع این کشور که قصد سفر به مصر را دارند ، بروز رسانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 227

به "لغو پروازهای بریتیش ایرویز به قاهره به دلیل مسائل امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پروازهای بریتیش ایرویز به قاهره به دلیل مسائل امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید