قوانین مزاحم مانع کسب وکار و رونق فراوری است

به گزارش تایمر سرگرمی، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور برگزار گردید. رئیس اتاق ساری در این جلسه با انتقاد نسبت به اینکه دستگاه های اجرایی و دولتی به صورت جزیره ای عمل می نمایند و هرکدام فقط حرف خود را درست می دانند، گفت: قوانین دست و پاگیر زیادی جلوی فراوری داریم که اگر رفع نشود، برگزاری جلسات فایده ای ندارد.

قوانین مزاحم مانع کسب وکار و رونق فراوری است

عبداله مهاجر دارابی، با بیان اینکه بخش خصوصی با مسائلی روبرو است و برای حل آن جلساتی برگزار می گردد، تأکید کرد: فکر می کنم که اگر آنچه را قانون گذار گفته است و واقعاً آنچه را دیده، شنیده و گفته ایم را عمل کنیم، به نتیجه می رسیم در غیر این صورت فقط راه می رویم و جلسه می گذاریم و این جلسات فایده ای نخواهد داشت.

مهاجر دارابی با گلایه مندی از اینکه دستگاه ها جزیره ای عمل می نمایند، خطاب به وزیر کشور گفت: ما مصوباتی داریم اما عملیاتی نمی گردد، چون هر دستگاهی می گوید حرف خودش درست است و حتی اگر مطلب رهبری باشد، بازهم حرف خودشان را می زنند و این از نقیصه هاست، اگر این نقیصه نباشد مسائل کمتر می گردد.

رئیس اتاق ساری با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال رونق فراوری، اظهار کرد: اما ببینید چقدر قوانین دست و پاگیر جلوی رونق فراوری آمدند، و یا چه مقدار قانون های مخل و مزاحم را ایجاد کردیم و ایجاد کردند و در نتیجه رونقی که باید اتفاق بیفتد نمی افتد.

او با اشاره به موضوع تحریم اعلام کرد: ما از تحریم خیلی راحت عبور می کنیم، ما تحریم را به یک شکلی دور می زنیم اما در داخل با مسائلی روبرو هستیم که باید حل گردد. باید حساب وکتابی وجود داشته باشد و ببینیم آیا ما واقعاً حساب وکتابی داریم؟

مهاجر دارابی ادامه داد: بله ما می توانیم مسائل را حل کنیم اگر هر چیزی درست در جای خود قرار بگیرد و اگر مدیران ما جزیره ای عمل ننمایند و آنچه کار ملت و دولت و نظام است در کنار هم انجام بگیرد.

او در انتها با تشکر از حضور وزیر کشور و معاونان او در مازندران گفت: توقع داریم که بخشنامه های ابلاغی طوری باشد که مدیران استانی بتوانند مسائل بخش خصوصی و صنعت را حل نمایند و با منع قانونی هم روبرو نباشند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 676

به "قوانین مزاحم مانع کسب وکار و رونق فراوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین مزاحم مانع کسب وکار و رونق فراوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید