قلعه نویی: پنالتی را ادامه بازی دادند، دیگر بُریده ام!

به گزارش تایمر سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: بعد از 42 سال متوجه شدم که می توان خطای پنالتی را هم ادامه داد.

قلعه نویی: پنالتی را ادامه بازی دادند، دیگر بُریده ام!

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل خانگی گل گهر مقابل پیکان گفت: باید تشکر کنم از بازیکنانم که با شرایطی که در بازی قبل برای ما درست کردند خوب کار کردند. در این مدت روی مسائل روحی و روانی کار کردیم. مقابل پیکان یک موقعیت 10 درصدی هم ندادیم و دیگر درباره خیلی مسائل حرف نمی زنم. دچار بی عدالتی شدیم و بعد از 42 سال متوجه شدم که می توان خطای پنالتی را هم ادامه داد. این قانونی است که شاید در آینده وضع گردد. در دقیقه 48 صددرصد روی امین پورعلی پنالتی شده و جای استوک ها روی مچ او است ولی نمی دانم چرا این کارها را می نمایند. من خودم برید ه ام و دیگر نمی خواهم دراین باره صحبت کنم.

وی افزود: حالا داور محروم گردد، مگر سال گذشته در جام حذفی داور را محروم کردند چه چیزی برای ما داشت؟ این بازی نیز یک پنالتی طلبکار شدیم. جای تعجب است که چطور وقتی کوچکترین اتفاقی روی دروازه ما رخ می دهد داور وسط تا چهارم همه نظر می دهند ولی وقتی روی دروازه حریف این صحنه پیش می آید همه می گویند ما ندیدیم. این واقعاً جای تعجب دارد.

قلعه نویی یادآور شد: در بازی فولاد یاری دوم روی دروازه ماست ولی یاری اول اعلام پنالتی می نماید؛ بازی با استقلال و پرسپولیس هم آنطور. در بازی با نساجی دو پنالتی صددرصد ما یکی از آنها را یاری اول می توانست بگیرد، نگرفت و این بازی هم یاری اول صددرصد صحنه را دید.

سرمربی گل گهر بیان کرد: چیز دیگری نمی توانم بگویم. تیمم خوب کار کرد و پیکان نیز تیم چغری است و فقط آمده بود که روزنه های ما را ببندد. در این طور مواقع بیش از دو سه موقعیت گیر نمی آید که نزدیم و تنبیه شدیم. با یک پنالتی فرایند بازی خیلی تغییر می نماید ولی داور این را از ما گرفت. باز هم از تیم داوری تشکر می کنم و به آنها خسته نباشید می گویم. در روزی که دو سه مهره مان نبودند، بازیکنان جایگزین خوب کار کردند.

قلعه نویی درباره ایراد بازیکنان در حفظ توپ در نیمه دوم یادآور شد: اصلا اینطور نیست و امروز ما مالکیت و چرخش توپ خوبی داشتیم.

وی درباره اینکه آیا موضع گیری هایش درباره داوری، داوران را تحت تاثیر قرار نمی دهد، گفت: شما می گویید سکوت کنیم؟ ما اعتراض خاصی نکردیم. یک مورد را بگویید که ما اعتراض نموده باشیم. سال جاری ما بیانیه ندادیم و من نیز در نشست خبری حاضر نشدم. چیزی را با مدرک بگویید.

سرمربی گل گهر درباره اینکه به نظر می رسد سعید صادقی دچار افت شده، توضیح داد: درست است که یکی دو موقعیت خراب کرد و شاید به علت خراب کردن پنالتی در بازی با استقلال از شرایط خوبش دور باشد ولی او بازیکن خوبی است. در این بازی دروازه بان حریف هم عکس العمل خوبی داشت. همواره بازیکنان بزرگ هم افت می نمایند ولی سعید هنوز افت ننموده و بیشتر بدشانس بوده است. امروز نیز اگر پنالتی داشتیم باز هم سعید پنالتی را می زد.

قلعه نویی درباره تغییر سیستم تیمش در دو نیمه این ملاقات، گفت: می دانستیم که پیکان لایه های دفاعی درست می نماید و چشم به ضدحمله دارد و برای همین هافبکی را گذاشتیم که از نطر تکنیکی بالاتر باشد ولی در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم که جواب هم داد و می توانستیم به گل برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2029

به "قلعه نویی: پنالتی را ادامه بازی دادند، دیگر بُریده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: پنالتی را ادامه بازی دادند، دیگر بُریده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید