فکری برکنار شد، عاشوری کناره گیری کرد

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران/مرکزی در سرانجام نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، سرمربیان تیم های آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه از تیم های خود جدا شدند.

فکری برکنار شد، عاشوری کناره گیری کرد

براساس اعلام باشگاه آلومینیوم، در انتها جلسه سه شنبه شب هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک که با حضور همه اعضا برگزار گردید، پس از آنالیز و تحلیل عملکرد تیم در نیم فصل اول لیگ آزادگان، محمود فکری از سرمربیگری این تیم برکنار شد.

محرابی مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک در اینباره گفته است: با آنالیز هایی که صورت خواهد گرفت در روزهای آینده با نظر هیئت مدیره سرمربی جدید تیم انتخاب می گردد.

به گفته وی، درحال حاضر مسئولیت فنی تیم برعهده حسین عبدی مربی بومی استان است و تمرینات طبق روال گذشته پیگیری خواهد شد تا سرمربی جدید معرفی گردد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک در خصوص لیست مازادی که سرمربی سابق ارائه نموده بود گفته با نظر به اینکه این لیست قبل از تایید مدیریت باشگاه ارائه شده است از درجه اعتبار ساقط است و کلیه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند تا سرمربی جدید مسئولیت فنی تیم را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری که فصل را خیلی خوب با تیم آلومینیوم شروع کرد، در چند هفته انتهای لیگ امتیازات زیادی را برابر تیم های نه چندان مدعی و مطرح لیگ از دست داد تا این تیم تا حدودی از جمع مدعیان صعود فاصله بگیرد.

بر اساس اعلام باشگاه هنوز تصمیمی در خصوص سرمربی جدید تیم آلومینیوم گرفته نشده و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در این خصوص به تماس های گرفته شده از سوی خبرنگاران پاسخی ندادند، البته محمد خوشکنار مدیر رسانه ای تیم فوتبال آلومینیوم اراک به خبرنگاران گفت: انتخاب سرمربی جدید با نظر کمیته مشورتی و فنی صورت می پذیرد.

وی اضافه کرد: با آنالیز تمام جوانب، تصمیم هیات مدیره باشگاه بر این بود که سرمربی تیم تغییر یابد و این موضوع سه شنبه شب نهایی شد.

خوشکنار ادامه داد: ماموریت انتخاب سرمربی جدید ابتدا می بایست از سوی هیات مدیره به مدیرعامل باشگاه واگذار و پس از آن با نظر کمیته مشورتی و کمیته فنی، سرمربی جدید انتخاب خواهد شد.

وی اضافه کرد: هنوز زمان زیادی تا انتها لیگ باقی مانده است و مطمئنا با یک کوشش دسته جمعی و همدلی حداکثری می توانیم در جمع مدعیان لیگ قرار بگیریم.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال آلومینیوم اراک در انتها اظهار داشت که تمرینات این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید زیر نظر حسین عبدی ادامه می یابد.

همچنین با استعفای محسن عاشوری از سرمربیگری تیم خوشه طلایی ساوه، وحید بیاتلو سرمربی جوان و پیروز نیم فصل نخست تیم نود ارومیه، با توافق با مسئولان این باشگاه، در نیم فصل دوم لیک یک آزادگان، تیم خوشه طلایی ثنا ساوه را راهنمایی خواهد نمود.

محسن عاشوری فصل گذشته به همراه این تیم قهرمان لیگ دسته دوم شد و در اولین فصل حضور در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با عنوان ششمی در نیم فصل اول به کار خود انتها داد. محسن عاشوری که پیش از این یک بار از سمت خود استعفا نموده بود، به کار خود با تیم خوشه طلایی انتها داد.

محسن عاشوری در خصوص دلایل جدایی از این تیم به خبرنگاران گفت: عادت ندارم وقتی از تیمی جدا می شوم دیگر در خصوص آن تیم صحبت کنم. از مردم خوب ساوه به خاطر محبتی که به من داشتند و هم چنین مدیریت باشگاه که به من اعتماد کردند تشکر می کنم و در ادامه لیگ برای تیم خوشه طلایی آرزوی پیروزیت دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 646

به "فکری برکنار شد، عاشوری کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری برکنار شد، عاشوری کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید