تور ارزان استانبول: فرودگاه های استانبولفرودگاه بین المللی آتاتورک

به گزارش تایمر سرگرمی، فرودگاه بین المللی آتاتورک

استانبول این روز ها به یکی از مقاصد گردشگری پر بازدید تبدیل شده است. برای سفر به این شهر به صورت هوایی ، ضروری است تا از قبل اطلاعات مفیدی درباره فرودگاه های استانبول داشته باشید. نکات مهمی نظیر ظرفیت هر فرودگاه و امکانات هر کدام می تواند به شما در داشتن یک سفر خوب یاری کند. پس همراه ما باشید تا به طور کامل به معرفی فرودگاه های استانبول بپردازیم.بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان استانبول: فرودگاه های استانبولفرودگاه بین المللی آتاتورک

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

این فرودگاه اصلی ترین فرودگاه استانبول می باشد و مجهز ترین فرودگاه های استانبول و به طور کلی تر کشور ترکیه می باشد که تعداد زیادی از پرواز های داخلی و بین المللی را پوشش می دهد. بعلاوه بیشتر پرواز های ترکیش ایرلاین نیز از این فرودگاه می باشد. می توانید فرودگاه آتاتورک را در بین شلوغ ترین فرودگاه های استانبول و دنیا قرار دهید. این فرودگاه در سال 2015 و با پذیرش شصت میلیون مسافر در رده یازدهم در بین شلوغ ترین فرودگاه های دنیا نهاده شد. بعلاوه این فرودگاه سومین فرودگاه پرتردد اروپا بعد از فرودگاه هیترو لندن و شارل دوگل پاریس می باشد. خدمات فرودگاه کیش

امکانات فرودگاه آتاتورک

اگر در بزرگترین فرودگاه در بین فرودگاه های استانبول باشید مطمئنا امکانات کافی نیز برای پاسخگویی به شما خواهد بود . این موضوع دقیقا درباره فرودگاه آتاتورک صدق می نماید. این فرودگاه دارای دو پایانه مسافربری (ترمینال) اصلی می باشد. برای جابه جایی مسافران پرواز های داخلی از ترمینال شماره یک استفاده می گردد که کمی کوچکتر و قدیمی ساخت می باشد. ترمینال شماره دو نیز مختص پرواز های خارجی می باشد. این ترمینال دارای هشت ورودی، سالن بزرگ، انواع فروشگاه ها و رستوران های متنوع می باشد. خدمات فرودگاه مشهد

دسترسی به فرودگاه آتاتورک

برای اینکه بتوانید به راحتی به یکی از بزرگترین فرودگاه های استانبول دسترسی پیدا کنید راه های مختلفی وجود دارد. می توانید از خط مخصوص مترو برای فرودگاه و اتوبوس های شهری بهره ببرید. هر نود دقیقه از ایستگاه های مختلف شهر استانبول می توانید سوار اتوبوس مخصوص فرودگاه شوید. فرودگاه های بدون مالیات دنیا کدام است؟

فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن

یکی دیگر از فرودگاه های استانبول می باشد که بعد از فرودگاه آتاتورک جزء شلوغ ترین فرودگاه های استانبول و ترکیه است. نام این فرودگاه به افتخار اولین زن خلبان ترکیه ای نام گذاری شده است. بعلاوه در سال تا بیست و هشت میلیون نفر نیز از این فرودگاه به اقصی نقاط ترکیه و یا دنیا پرواز می نماید. بعلاوه این فرودگاه تا به امروز پیروز به دریافت جایزه برترین فرودگاه دنیا نیز شده است.

این فرودگاه را می توان محل استقرار هواپیماهای ترکیش ایرلاین، پگاسوس ایرلاین و بوراجت به شمار برد. فرودگاه های برتر دنیا

امکانات فرودگاه صبیحه گوکچن

این فرودگاه دارای بخش های متعددی برای پرواز های داخلی و خارجی می باشد. می توانید از چهار طبقه پارکینگ این فرودگاه با ظرفیت 4718 خودرو بهره ببرید. بعلاوه این فرودگاه دارای هتلی بزرگ با 128 اتاق نیز می باشد. در این فرودگاه می توانید با رستوران ها و فروشگاه های مختلف رو به رو شوید. بعلاوه سالن کنفرانس و تشریفات نیز در این فرودگاه قرار گرفته است.

راه های دسترسی به فرودگاه صبیحه گوکچن

این فرودگاه در استانبول راه های دسترسی آسانی نیز دارد. می توانید سوار بر مترو شهری استانبول شوید و با خط چهارم خود را به این فرودگاه برسانید. سرویس های مخصوصی نیز برای مسافران در میدان تقسیم و کادیکوی استانبول قرار گرفته است تا مسافران را به این فرودگاه برساند. بعلاوه می توانید از تاکسی های دریایی نیز بهره ببرید.مجله گردشگری خبرنگاران

امیدواریم توانسته باشیم شما را با فرودگاه های استانبول آشنا نموده و هدایت خوبی برای سفر به این شهر به شما ارائه داده باشیم.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1845

به "تور ارزان استانبول: فرودگاه های استانبولفرودگاه بین المللی آتاتورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: فرودگاه های استانبولفرودگاه بین المللی آتاتورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید