فرصت سوزی آزادکاران با غیبت در وزن کشی قهرمانی کشور

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، همانطور که کادر فنی از مدتها قبل اعلام کرده بود چرخه انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جهانی و بازی های آسایی رسماً با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آغاز شد. مسابقاتی که چندی پیش طی سه روز به میزبانی شهر گرگان برگزار گشت و در نهایت ترکیب تیم اعزامی به پیکارهای آسیایی که اواخر فروردین ماه سال 1401 در مغولستان برگزار می شود، مشخص شد.

فرصت سوزی آزادکاران با غیبت در وزن کشی قهرمانی کشور

بدین ترتیب رضا مؤمنی، داریوش حضرت قلی زاده، رحمان عموزاد، محمدمهدی یگانه جعفری، یونس امامی، علی سوادکوهی، محسن مصطفوی، امیرحسین فیروزپور، محمدحسین محمدیان و یدالله محبی به عنوان ملی پوشان اوزان دهگانه کشتی آزاد معرفی شدند.

اما در این میان برخی از آزادکاران هم بودند که در رقابتهای قهرمانی کشور تا اواسط رقابتها پیش آمدند اما در وزن کشی روز دوم مسابقات حضور نیافتند. بطوریکه 19 کشتی گیر در روز دوم مسابقات خود وزن کشی نکردند. البته گفته می شود سه نفر از آنها سر وزن قانونی نرسیدند اما 16 آزادکار دیگر شخصاً شکست در مرحله مقدماتی را قبول کرده و روی باسکول نرفتند.

به همین دلیل طبق اعلام قبلی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد که غیبت در مسابقات قهرمانی کشور به معنای حذف از چرخه انتخابی تیم ملی است، باید این 16 آزادکار که بعد از شکست در وزن کشی روز بعد حضور نیافتند، از چرخه انتخابی سال 2022 حذف شده دانست.

این در حالیست که روز گذشته نیز احسان امینی یکی از مربیان تیم ملی کشتی آزاد در حمایت از مصوبات کادر فنی گفت: هدف فدراسیون کشتی و کادر فنی، از برگزاری چرخه انتخابی، ایجاد یک رقابت سالم بین تمامی کشتی گیران است تا حق به حق دار برسد. در نهایت از دل رقابت های قهرمانی کشور یک تیم ملی ساخته و پرداخته شده که آینده کشتی را نیز تضمین خواهد کرد. ما انگیزه کار کردن را از کشتی گیران نمی گیریم بلکه آنها را به این خودباوری می رسانیم که می توانند به راحتی با کشتی گرفتن و بردن حریفان به دوبنده تیم ملی برسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1975

به "فرصت سوزی آزادکاران با غیبت در وزن کشی قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت سوزی آزادکاران با غیبت در وزن کشی قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید