فاوره: نمایش خوب خط دفاعی باعث این پیروزی شد

به گزارش تایمر سرگرمی، سرمربی بوروسیا دورتموند اقتدار در خط دفاعی را دلیل اصلی پیروزی برابر پاری سن ژرمن دانست و به ستایش از ارلینگ هالند و امره چان پرداخت.

فاوره: نمایش خوب خط دفاعی باعث این پیروزی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در ملاقات رفت برابر پاری سن ژرمن توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. ستاره این ملاقات که در آلمان و استادیوم خانگی دورتموند برگزار گردید ارلینگ هالند بود که توانست دو گل به ثمر برساند.

لوسیان فاوره از عملکرد شاگردانش در این ملاقات با وجود دریافت یک گل راضی به نظر می رسد. سرمربی بوروسیا دورتموند در نشست خبری بعد از بازی گفت: کوشش زیادی از خود نشان دادیم تا دروازه ما در این ملاقات باز نشود و جانانه دفاع کردیم با این حال یک گل خوردیم. گاهی اوقات نمی توان جلوی گل خوردن را گرفت.

او ادامه داد: بعد از گل نیمار امید خود را از دست ندادیم و خیلی سریع گل پیروزی را زدیم. در این ملاقات امره چان کوشش زیادی از خود نشان داد و به خوبی دفاع کرد و نقشی را که داشت خیلی خوب ایفا کرد.

سرمربی بوروسیا دورتموند در ستایش از هالند که هر دو گل را به ثمر رساند، گفت: هالند تنها 19 سال سن دارد اما او حضوری فعال و تاثیرگذار در زمین دارد و بسیار خوشحالیم که او بار دیگر درخشید و توانست زمینه را برای پیروزی ما مهیا کند.

فاوره درباره دلیل اصلی پیروزی دورتموند در این بازی گفت: باید به خوبی و هوشیارانه دفاع می کردیم و این کاری بود که امشب انجام دادیم. اقتدار و استحکام در دفاع کلید پیروزی ما بود.

دو ملاقات ملاقات برگشت را 11 مارس در استادیوم خانگی پاری سن ژرمن برگزار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 774

به "فاوره: نمایش خوب خط دفاعی باعث این پیروزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: نمایش خوب خط دفاعی باعث این پیروزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید