عوارض رنگ تاتو تاریخ گذشته چیست؟

به گزارش تایمر سرگرمی، امروزه مردم به انجام تاتو روی بدن و صورت خود علاقه مند شده اند . البته این امری بسیار عادی است زیرا که گاهی تاتو بعضی از نقص های بدن و صورت را میپوشاند . به طور مثال ابرو ها یکی از نقاط مهم صورت هستند که تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارند اما بسیاری از خانم ها بابت کم پشت بودن ابروها از زیبایی محروم هستند . این افراد میتوانند با انجام تاتو زیبایی را به صورت خود بازگردانند . البته این به آن معنی نیست که انجام تاتو صرفا برای پوشاندن نقص ها انجام میشود بلکه بسیاری از خانم ها و آقایان صرفا بابت علاقه به تغییر و متفاوت بودن تصمیم به انجام دادن تاتو میکنند .

عوارض رنگ تاتو تاریخ گذشته چیست؟

نکته ای که قبل از انجام تاتو باید به آن توجه کنید انتخاب تاتوکار حرفه ای و قابل اعتماد است . امروزه متاسفانه بعضی از تاتو کاران به خاطر سود بیشتر از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده نمی نمایند و این کار ضررهای زیادی به مشتریان می رساند

یکی از شایع ترین بیماری هایی که در اثر انجام تاتو به وجود می آید الرژی به رنگ های مختلف تاتو است . این آلرژی که بصورت ورم ، خارش و برجستگی است می تواند دقیقا پس از انجام تاتو و یا حتی بعد از گذشت هفته ها و یا ماه ها پس از تاتو به وجود بیاید .

به طور کلی سازمان تاییدیه غذا و دارو تمامی رنگ های تاتو ساخت آمریکا را تایید نموده است و گفته از لحاظ اورجینال و استرلیزه بودن و مقدار استفاده از فلزات سنگین برای سلامت انسان مسئله ای ایجاد نمی نمایند البته به شرط آن که در زمان خرید به تاریخ مصرف آن توجه داشته باشید .

متاسفانه ایجاد عفونت پس از انجام تاتو بسیار شایع است و یکی از عمده ترین دلیل های آن استفاده از رنگ های تاریخ مصرف گذشته است . عفونت پس از تاتو همراه با خارش و توم بسیار شدید است و فرد را بشدت اذیت میکند . تنها راه چاره برای درمان پاک کردن سریع تاتو میباشد. پاک کردن تاتو هم قطعا مشکلاتی به همراه می آورد و اگر تاتوی شما به لایه های عمیق تری از پوست تزریق شده باشد پاک کردن آن کار ساده ای نیست . خوشبختانه امروزه با وجود دستگاه های پیشرفته پاک کردن و از بین بردن هر نوع تاتویی امکان پذیر است اما ممکن است این کار برای تاتوهای مختلف زمان های متفاوتی داشته باشد

یکی دیگر از عوارضی که تاتوهای تاریخ مصرف گذشته ممکن است ایجاد کند دچار شدن به انواع بیماری های پوستی و گاها سرطان میباشد . این بیماری ها به خاطر باکتری های استافیلوکوک اورئوس و سودوموناس ایجاد می شوند که از گونه های آنتی بیوتیک ها هستند و درمان آن کار ساده ای نیست .

همانطور که خواندید استفاده از رنگ تاتوی تاریخ مصرف گذشته می تواند عوارض جدی و جبران ناپذیری را برای شما ایجاد کند پس اگر قصد انجام تاتو را دارید حتما قبل از کار از تاتو کار خود بخواهید جعبه رنگ مورد استفاده برای شما را به شما نشان دهد .

اینگونه شما میتوانید تاریخ مصرف رنگ ها را چک کنید .

اگر شما یک تاتوکار هستید و سلامت مشتری برای شما اهمیت دارد باید در پی رنگ های اورجینال باشید و حتما آن را فروشگاه های معتبر تهیه کنید . برای این کار باید بعضی از رنگ های مورد تایید سازمان تاییدیه غذا و دارو را بشناسید تا انتخاب برای شما ساده تر باشد .

رنگ بایوتاچ : یکی از رنگ های معتبر که با استقبال بسیاری از مردم رو به رو شده است رنگ های اورجینال بایوتاچ است . این رنگ ها بر پایه روغن هستند و برترین رنگ مصرفی برای تاتوی ابرو هستند . این محصول دارای رنگ بندی متنوعی است که کار را برای تاتوکاران ساده تر میکند .

رنگ بایوتاچ در مقدار های 15 میلی ، 30 میلی و 300 میلی در بازار موجود است . بعلاوه از این رنگ برای انجام خط چشم نیز استفاده میگردد . استفاده از این رنگ برای لب ها توصیه نمی گردد زیرا که متخصصان در این حوزه معتقدند برای لب ها بهتر است از رنگ های پایه آب استفاده گردد تا ماندگاری بهتری داشته باشد . یکی از نکاتی که در هنگام خرید باید دقت داشته باشید تاریخ مصرف آن است که بر روی تیوپ های آن درج شده است . رنگ بایوتاچ که تاریخ برروی آن نباشد فیک و تقلبی است و باید از خریدن آن پرهیز کنید . بعلاوه بهتر است آن را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا نسبت به اصل بودن آن مطمئن باشید .

فروشگاه آنلاین استار بیوتی یکی از با سابقه ترین فروشگاه ها در فروش انواع رنگ تاتو میباشد که میتوانید برای خرید به آن مراجعه کنید .

رنگ تاتو جگوار : یکی دیگر از رنگ های پرمصرف رنگ تاتو جگوار میباشد . این رنگ ها به تازگی در میان تاتوکاران محبوبیت خاصی پیدا نموده است . رنگ جگوار هم مانند بایوتاچ رنگ بندی متنوعی دارد . پایه این رنگ ها آب است و میتوان از آن هم برای بدن و هم برای صورت استفاده کرد . بعلاوه استفاده از رنگ های پایه آب برای لب ها بسیار کاربرد دارد زیرا این رنگ ها ریزش ندارند و ماندگاری بیشتری دارند .

رنگ تاتو فرمول 23 : حتما نام این رنگ تا به حال به گوشتان خورده است . این رنگ ها که بر پایه آب هستند یکی از پرطرفدارترین رنگ های مشکی موجود در بازار هستند . اکثرا این رنگ به صورت میلی فروخته میگردد و بسته بندی خاصی ندارند . این موضوع باعث میگردد که شما حتما آن را فروشگاه معتبر تهیه کنید که آسیبی برای مشتریانتان به همراه نداشته باشد .برای خرید رنگ تاتو از استار بیوتی میتوانید کلیک کنید .

رنگ تاتو داینامیک : رنگ تاتو داینامیک نیز یکی از محصولات آمریکایی میباشد که مورد توجه عموم قرار گرفته است . این رنگ هم مانند فرمول 23 بسته به مقدار استفاده شما هم بصورت بسته بندی و هم به صورت میلی فروخته میگردد . این رنگ به راحتی وارد پوست میگردد و ماندگاری بالایی نیز دارد.

این رنگ را حتما از فروشگاه معتبر مانند starbeauty.ir بخواهید .

منبع: فرارو
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1893

به "عوارض رنگ تاتو تاریخ گذشته چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "عوارض رنگ تاتو تاریخ گذشته چیست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارض رنگ تاتو تاریخ گذشته چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید