عذرخواهی ملاقلی پور از هواداران رهبر انقلاب ، کتونی زرنگی به جدول پخش برمی شود؟

به گزارش تایمر سرگرمی، اندکی پس از توقف پخش سریال کتونی زرنگی، علی ملاقلی پور با انتشار عکسی از خود بر بالین احمد احمد درباره اظهار نظرهای اخیرش در فضای مجازی شرح داد و از هواداران رهبر انقلاب عذر خواست.

عذرخواهی ملاقلی پور از هواداران رهبر انقلاب ، کتونی زرنگی به جدول پخش برمی شود؟

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فرزند مرحوم رسول ملاقلی پور که پس از حوادث آبان ماه در فضای مجازی بسیار فعال و به گفته قائم مقام شبکه سه دچار خطای فاحش شده بود، حالا از در آشتی با تلویزیون درآمده است و می خواهد جلوی قربانی شدن نخستین تجربه تلویزیونی خود را بگیرد. قرار بود سریال کتونی زرنگی از شامگاه آدینه 11 بهمن ماه از شبکه سه روی آنتن برود که زبان تند ملاقلی پور جوان مانع آن شد.

او درباره این ماجرا یادداشتی نوشت که نشان می دهد می خواهد سوءتفاهم های احتمالی را برطرف کند و سریال را به جدول پخش بازگرداند. در بخشی از یادداشت ملاقلی پور آمده است: از دیشب حوالی پخش سریال بعضی کامنت ها و بحث های فضای مجازی که گاهی در فضای احساسی رقم می خورد در بعضی فضاها جوری وانمود شده که گویی بنده با انقلاب اسلامی تضاد دارم! سابقه مستندسازی من نشان می دهد مدافع جریان انقلاب اسلامی و امام خمینی هستم آن هم به واسطه سال ها مطالعات تاریخی سیاسی که علاقه همیشگی بنده است.

او با اشاره به داشتن نکات و نقدها و اختلاف سلیقه های شخصی افزوده است: اما اینها باعث نمی گردد که هیچ گاه در مقابل اسلام بایستم. گاهی جدل های درون انقلاب اسلامی نباید باعث گردد دچار دوگانگی شویم. می دانم بعضی کامنت ها و مطالب بنده تند بوده و باعث ناراحتی هواداران رهبری شده است که از این بابت عذرخواهی می کنم. البته اینقدر توان تشخیص دارم که رخت چرک ها را جلوی غریبه ها نشویم... اگر در خانه بحثی شد و صدایم بیرون رفت، دلیل بر این نیست که بیرون خانه ایستاده ام.

این در حالی است که روابط عمومی شبکه سه به نقل از محسن یزدی، قائم مقائم شبکه اعلام نموده بود مجموعه کتونی زرنگی به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه به دلیل خطای فاحش کارگردان روی آنتن نمی رود. هر چند مدیران تلویزیون درباره خطای فاحش ملاقلی پور شفاف سازی ننموده بودند اما خود او درصدد جبران خطایش برآمده و به احتمال فراوان راه را برای بازگشت سریال به آنتن هموار نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 734

به "عذرخواهی ملاقلی پور از هواداران رهبر انقلاب ، کتونی زرنگی به جدول پخش برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی ملاقلی پور از هواداران رهبر انقلاب ، کتونی زرنگی به جدول پخش برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید