عدم تمکین ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری

به گزارش تایمر سرگرمی، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به اینکه بعضی ادارات به تشخیص خود عمل می نمایند، گفت: ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری تمکین نمی نمایند.

عدم تمکین ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران علیرضا زالی، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه زمانی شاهد افزایش ترددها در سطح شهر هستیم و آمارها نشان دهنده این است که در بیمارستان های تهران کما فی السابق تعداد مراجعین رو به افزایش است.

زالی با بیان اینکه در بخش بستری های عادی نسبت به روز گذشته متأسفانه تا به امروز حدود 25 درصد رشد داشته ایم افزود: در بخش های آی. سی. یو و بستری های ویژه نیز مراجعینی که به عنوان بیماران جدید در بخش آی. سی. یو در بیمارستان های تحت پوشش استان تهران بستری شدند با رشد 15 درصدی روبه رو بوده اند.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: مراجعین عمومی به بیمارستان ها نسبت به روز گذشته 28 درصد رشد داشته است.

وی در ادامه اعلام کرد: تمام آمارها نسبت به روز قبل و قبل تر رشد داشته است و حکایت از استمرار مراجعین و افزایش حجم بیمارها است که بازتابی از میزان ابتلاهای جدید هستند.

زالی با بیان اینکه ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری تمکین نمی نمایند گفت: ادارات بخشنامه دولت را رعایت نمی نمایند و شاهد این هستیم که کارمندان گلایه دارند که ادارات تقلیل ساعت را هم اعمال نکرده اند و بعضی به تشخیص های خود عمل می نمایند و این گونه می گردد که در خیابان ها شاهد حضور افراد هستیم و این موضوع در حالی است که نسبت به 48 ساعت گذشته مراجعات بیمارستانی افزایش داشته است.

انتهای پیغام/4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 919

به "عدم تمکین ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تمکین ادارات به کاهش ساعات اداری و دورکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید