شعبانی: امیدوار به کسب بهترین نتیجه میکس تیم ریکرو در آرژانتین هستیم

به گزارش تایمر سرگرمی، مربی تیم ملی تیروکمان جوانان اعزامی به المپیک آرژانتین گفت: کوشش خواهیم کرد در میکس تیم ریکرو به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

شعبانی: امیدوار به کسب بهترین نتیجه میکس تیم ریکرو در آرژانتین هستیم

زهرا شعبانی در گفت وگو با خبرنگاران در آستانه اعزام دو کماندار جوان به المپیک آرژانتین اظهار کرد: برای آماده سازی این دو کماندار جهت شرکت در المپیک آرژانتین مدت یک سال است که در اردوی آماده سازی به سر می بریم و تاکنون بیش از 8 اردو را پشت سر گذاشته ایم. البته آخرین اردوی ما تا مهر ادامه دارد و سوگند رحمانی و رضا شبانی دو کماندار جوان کشورمان ساعت 5 صبح روز جمعه راهی آرژانتین خواهند شد.

وی گفت: برای آماده سازی این دو کماندار تمرین های خوبی را پشت سر گذاشتیم و حتی سعی کردیم تمرین ها را در جایی برگزار کنیم تا شرایط آب و هوایی آرژانتین را برای کمانداران شبیه سازی کنیم و بتوانیم در بخش ریکرو برای نخستین بار به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

شعبانی در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در این دوره از رقابت ها دارید، توضیح داد: شرایط برای کسب مدال تا حدودی سخت است و ما حریفان سختی چون کره، ژاپن و چین تایپه را در بخش ریکرو داریم که با سرمایه گذاری خوبی که انجام داده اند به دنبال کسب مدال در بخش جوانان هستند. البته ما نیز تمرین های سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم بتوانیم در بخش میکس تیم ریکرو به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. هرچند در بخش انفرادی نیز امیدوار هستیم.

مربی تیم ملی جوانان درباره رکورد دو کماندار اعزامی به این رقابت ها اعلام کرد: سوگند رحمانی و رضا شعبانی در طی رکوردگیری که در جریان تمرینات خود داشتند رکورد بالای 330 را به ثبت رساندند که امیدواریم این رکورد را در جریان مسابقات تکرار نمایند. قطعا کار سختی را در آرژانتین پیش رو داریم اما ناامید نیستیم و کوشش خواهیم کرد برای نخستین بار بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.

وی در خاتمه زمان برگزاری مسابقه های تیروکمان جوانان در المپیک آرژانتین را 20 مهر مطرح نمود و اضافه کرد: روز جمعه 13 مهر راهی آرژانتین می شویم و بلافاصله پس از رسیدن به محل مسابقات، تمرینات خود را پیگیری خواهیم کرد و از 20 مهر مرحله مقدماتی رقابت های انفرادی و میکس شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 45

به "شعبانی: امیدوار به کسب بهترین نتیجه میکس تیم ریکرو در آرژانتین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی: امیدوار به کسب بهترین نتیجه میکس تیم ریکرو در آرژانتین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید