شرکت TCL از دو گوشی دارای نمایشگر رول شونده و تاشو رونمایی کرد

به گزارش تایمر سرگرمی، با افزایش شهرت گوشی های تاشو شرکت های مختلفی در این زمینه وارد عمل شده اند تا بتوانند ایده های نوآورانه ای را عملی کنند. شرکت TCL هم از جمله شرکت هایی است که از عملی کردن ایده های عجیب و غریب هیچ ترس و واهمه ای ندارد و به خصوص توجه خود را به سمت گوشی های تاشو معطوف کرده است.

شرکت TCL از دو گوشی دارای نمایشگر رول شونده و تاشو رونمایی کرد

یکی از این گوشی های مفهومی TCL، در نگاه اول تفاوت خاصی با گوشی های مرسوم ندارد و از نمایشگر 6.75 اینچی بهره می برد. اما با حرکت دادن بخشی از بدنه، نمایشگر آن وسیع تر می شود و به 7.8 اینچ می رسد. برخلاف دیگر گوشی های تاشو که به صورت عمودی یا افقی باز و بسته می شوند، بخشی از نمایشگر انعطاف پذیر این گوشی داخل بدنه به صورت مخفی قرار گرفته است که با فشردن دکمه دو موتور داخلی فعال شده و نمایشگر بزرگ تر می شود.

متاسفانه، این شرکت فقط ماکت گوشی را در اختیار خبرنگاران قرار داده که فاقد موتور و حتی نمایشگر فعال بوده است. شرکت TCL خاطرنشان کرده که مدل ساخته شده این گوشی در شهر ووهان چین قرار گرفته است که به دلیل شیوع ویروس کرونا، نتوانسته اند آن را به آمریکا برای خبرنگاران ارسال کنند.

طبق اعلام این شرکت، این گوشی مفهومی یا کانسپت فون قرار نیست به این زودی ها روانه بازار شود ولی آن ها مشغول بهبود مکانیزم این گجت هستند.

در ادامه این شرکت یک گوشی تاشو در اختیار خبرنگاران قرار داده که از دو ناحیه تا می شود. این گوشی هم در ابتدا ظاهر معمولی دارد ولی ضخامت آن به اندازه سه گوشی روی هم قرار گرفته است. اگر آن را مانند یک آکاردئون باز کنید، با یک تبلت بزرگ 10 اینچی روبرو می شوید.

شرکت TCL در مورد این گوشی تاشو هم اعلام کرده که فعلا قصد ندارد چنین گجتی عرضه کند ولی وجود این محصول نشان می دهد در آینده نزدیک باید منتظر عرضه گوشی های تاشو مبتنی بر ایده های نوآورانه ای باشیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 839

به "شرکت TCL از دو گوشی دارای نمایشگر رول شونده و تاشو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت TCL از دو گوشی دارای نمایشگر رول شونده و تاشو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید