ساعت هوشمند مورد انتظار وان پلاس نورد واچ در دو طرح و پنج مدل عرضه می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، وان پلاس میخواهد ساعت هوشمند مالی و البته مورد انتظار خود را که نورد واچ هم نام دارد، در دو طرح و پنج مدل مختلف راهی بازار کند.

ساعت هوشمند مورد انتظار وان پلاس نورد واچ در دو طرح و پنج مدل عرضه می گردد

وان پلاس در فراوری نورد واچ اندکی متفاوت ظاهر شده و برخلاف تمام شرکت های دیگر، یک ساعت را در دو طرح مختلف طراحی نموده است. شاید برایتان عجیب باشد اما نورد واچ در یک نسخه با نمایشگر دایره ای شکل و در نسخه دیگر، با نمایشگر مستطیلی به بازار عرضه می گردد. ساعت دایره ای شکل در سه مدل مختلف و مستطیلی هم در دو مدل در دسترس قرار خواهند گرفت.

ساعت دایره ای شکل در یک مدل، بزل بزرگی اطراف نمایشگر خواهد داشت و روی فریم سمت راستی آن هم دو کلید تعبیه خواهد شد. این در حالی است که مدل دیگر، بزل یادشده را نخواهد داشت و مدل سوم هم علاوه بر اینکه بزلی ندارد، روی فریم خود هم فقط از یک کلید بهره می برد.

مدل مستطیلی وان پلاس نورد واچ اما در هر دو نسخه یک کلید روی فریم سمت راست خود دارد. اینطور که به نظر می رسد، بین این دو ساعت از لحاظ ظاهری فقط یک تفاوت وجود دارد که آن هم بخشی خواهد بود که بند ساعت از آن عبور می نماید. در غیر این صورت هیچ تفاوت خاصی حداقل از این رندرهای منتشر شده بین این دو نشان داده نمی گردد.

وضوح تصویر نمایشگر در مدل دایره ای شکل به 240 × 240 و 390 × 390 پیکسل می رسد در حالی که این اندازه برای مدل مستطیلی به 240 × 280 و 368 × 448 پیکسل تغییر می نماید. گزارش مربوط به این محصولات با یک پیش بینی تقریبا مبهم از قیمت آن ها به انتها می رسد. در این گزارش آمده که وان پلاس ساعت های خود را 5000 روپیه (معادل 63 دلار آمریکا) قیمت گذاری خواهد نمود که نمی دانیم این قیمت اصلا مربوط به کدام مدل است.

وان پلاس در حال حاضر فعالیت زیادی در زمینه فراوری محصولات هوشمند دارد. شرکت چینی اگرچه تا چند سال قبل فقط گوشی فراوری می کرد اما ورود آن به بخش میان رده و مالی باعث شد متوجه گردد باید به بخش های دیگر هم ورود کند. حالا وان پلاس رسما در بخش گجت های پوشیدنی هم فعالیت دارد اما هنوز آن محبوبیتی را که باید بدست نیاورده است. حال باید دید آیا پیروز خواهد شد خود را به یک رقیب جدی برای برندهای برتر بازار تبدیل کند یا خیر.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2095

به "ساعت هوشمند مورد انتظار وان پلاس نورد واچ در دو طرح و پنج مدل عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند مورد انتظار وان پلاس نورد واچ در دو طرح و پنج مدل عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید