زیدان: بارسلونا مسی را دارد، اما ما هم اسلحه های خودمان را داریم

به گزارش تایمر سرگرمی، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در آستانه ملاقات حساس برابر بارسلونا از خطر حضور لیونل مسی در زمین مطلع است، اما تاکید دارد که رئال مادرید نیز اسلحه های خود را برای حضور قدرتمند در زمین دارد.

زیدان: بارسلونا مسی را دارد، اما ما هم اسلحه های خودمان را داریم

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان ارنستو والورده فردا شب در استادیوم خانگی خود میزبان رئال مادرید هستند تا اولین الکلاسیکوی فصل 20 -2019 را برگزار نمایند. بارسلونا به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی رقابت های لالیگا واقع شده است و رئال مادرید هم امتیاز با این تیم در رده دوم جدول رده بندی ایستاده است. بارسا دو امتیاز ارزشمند را در ملاقات هفته گذشته خود برابر رئال سوسیه داد از دست داد و رئال که فرصت استفاده از این موقعیت برای دریافت صدرنشینی را داشت نیز با والنسیا 1 - 1 مساوی کرد.

زیدان در کنفرانس خبری خود پیش از این ملاقات به خبرنگاران گفت: باید از این بازی فوتبال لذت برد. ما 11 نفر برابر 11 نفر به میدان می رویم. این مهمترین چیز است. ما می دانیم که برابر چه تیمی قرار می گیریم. می دانیم که آن ها مسی را دارند، اما ما نیز اسلحه های خودمان را داریم. ما فقط می خواهیم بازی خوبی در پیش داشته باشیم. مهمترین چیز این است که آماده باشیم و هستیم. من نگرانی درباره هیچ چیز ندارم. همه راضی هستیم و ماده ایم که در این بازی مهم به میدان برویم. به یاد دارم وقتی در الکلاسیکو ها به میدان می رفتم و این همان بازی بود که همه برایش زندگی می کردیم. تمام تمرکز ما فقط روی بازی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 612

به "زیدان: بارسلونا مسی را دارد، اما ما هم اسلحه های خودمان را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: بارسلونا مسی را دارد، اما ما هم اسلحه های خودمان را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید