آلگری: آینده فوتبال ایتالیا روشن است

به گزارش تایمر سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می گوید نتایج اخیر نمایندگان ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا نشان از اوج دریافت کالچو در فوتبال قاره سبز حکایت دارد.

آلگری: آینده فوتبال ایتالیا روشن است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری می گوید پیروزی خارج از خانه تیمش برابر منچسترسیتی در دور نخست از لیگ قهرمانان اروپا نشان می دهد که آینده فوتبال ایتالیا روشن است.

آلگری که تیمش در این فصل در سه هفته سپری شده از سری A تنها یک تساوی کسب نموده است، در کنفرانس خبری پیش از جدال خارج از خانه شاگردانش که فردا (یکشنبه) برگزار می گردد، گفت: هر لیگ فوتبالی فرهنگ خودش را دارد و از دیگری متفاوت است. انگلیسی ها یک شیوه بازی دارند که نسبت به لیگ ما کمتر تاکتیکی است، اما در نهایت تیم ها می برند، چون آنها بهترین بازیکنان را دارند.

وی ادامه داد: فقط به بارسلونا و رئال مادرید و بایرن مونیخ که همگی یک قدم جلوتر از سایر تیم ها هستند نگاه کنید و متوجه خواهید شد که آنها هم بهترین بازیکنان را دارند. هر لیگی موافقان و مخالفان خودش را دارد. در لیگ برتر انگلیس یک تفاوت وجود دارد که آن قدرت خرید بیشتر آنهاست و بعد از گذشت شش ماه کاملاً می توانند تیم را تغییر دهند. در ایتالیا ما داریم کمی نزدیک تر می شویم و رسیدن ما به فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته و همچنین حضور دو نماینده دیگر از ایتالیا در نیمه نهایی لیگ اروپا این موضع را ثابت می نماید.

سرمربی پیشین میلان در سرانجام تأکید کرد: ما در ایتالیا بازیکن جوان خوش آتیه ای داریم که در حال پیشرفت هستند و آینده روشنی را پیش روی فوتبال ایتالیا قرار می دهند. هیچ بازیکنی باتجربه به جهان نمی آید و باید به آنها برای کسب تجربه فرصت داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 500

به "آلگری: آینده فوتبال ایتالیا روشن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: آینده فوتبال ایتالیا روشن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید